اخبار داغ

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان:

مطالعات طرح جامع حمل‌ و نقل نیازمند به‌روزرسانی است

مطالعات طرح جامع حمل‌ و نقل نیازمند به‌روزرسانی است
نیکویی گفت: اساس طرح جامع حمل‌ونقل بر آمارگیری است؛ بنابراین، منتظریم با بهبود شرایط کرونا و برگشتن ترددها به حالت عادی، آمارگیری و به‌روزرسانی مطالعات طرح جامع حمل‌ونقل را آغاز کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" مهدی نیکویی، افزود: با توجه به محدودیت ترددها و تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها به‌دلیل شیوع کرونا، در آمارگیری طرح جامع حمل‌ونقل دچار مشکل می‌شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",

وی درخصوص مسیرهای دوچرخه که قرار است در مناطق پنج‌گانۀ شهر کرمان اجرا شود، گفت: اولویت‌بندی مسیرهای دوچرخه براساس طرح جامع حمل‌ونقل است که از زمان آخرین آمارگیری آن حدود۱۰ سال گذشته و باید به‌روزرسانی شود.

,

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان ادامه داد: در صورت بهبود شرایط در اردیبهشت‌ماه سال آینده که معمولاً در این زمان وضعیت ترددها به ثبات نسبی می‌رسد، می‌توانیم آمارگیری و مطالعات طرح جامع حمل‌ونقل را انجام دهیم.

,

نیکویی با اشاره به اجرای چند مسیر دوچرخه در بلوار «هوانیروز» و بلوار «جمهوری اسلامی» و اینکه در حال حاضر، دوچرخه‌سواران در این مسیرها تردد دارند، یادآور شد: یک مسیر دوچرخه هم در بزرگراه شمالی «امام رضا(ع)» آماده است؛ ضمن اینکه مسیر دوچرخۀ بلوار «۲۲ بهمن» نیز طراحی و کلیات آن در جلسۀ اخیر کارگروه ترافیک مصوب شده و پس از تأیید شورای ترافیک اجرا می‌شود.

,

وی افزود: سایر مناطق هم باید یک مسیر دوچرخه را براساس اولویت‌بندی خود مشخص کنند.

,

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان بیان کرد: یکی از مسیرهای دوچرخه که براساس اولویت‌بندی در نظر گرفته شده، مسیر میدان «توحید(ارگ)»، «گلبازخان» تا چهارراه «شهید باهنر(ناصریه)» است که این مسیر قرار است پس از طرح و تأیید در شورای ترافیک استان اجرا شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه