اخبار داغ

رضا ایرانمنش در گفت‌وگو با دانا مطرح کرد:

«سپهسالار» قصه ای جنگی در موقعیتی کمدی است/ با حضور امیر برادران شاید به سمت نمایش خانگی برویم

«سپهسالار» قصه ای جنگی در موقعیتی کمدی است/ با حضور امیر برادران شاید به سمت نمایش خانگی برویم
رضا ایرانمنش که به تازگی کارگردانی سریال «سپهسالار» را برعهده گرفته، گفت: همزمان با نگارش فیلمنامه، پیش تولید و انتخاب عوامل را شروع کرده ایم و به احتمال زیاد اردیبهشت ماه این کار را کلید می زنیم.
[

رضا ایرانمنش، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درخصوص وضعیت جسمانیش و اینکه حدودا بعد از ده سال دوری از فعالیت های هنری به یکباره در سریال «آخر خط» حاضر می شود، گفت: خدا روشکر که حالم خوب است و این سال ها کمتر بستری شده ام. در این سال ها البته فیلمنامه هایی به من پیشنهاد می شد که خیلی خوب نبودند و منجر به همکاری نمی شد.

, رضا ایرانمنش, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ایرانمنش افزود: البته علیرغم میل باطنی یکسری کار هم کردم که به دلیل گذران زندگی و امرار معاش بود و هم به دلیل اینکه از یادها فراموش نشویم، باعث شد تا آن کارها را انجام دهم.

,

وی ادامه داد: باور کنید هر وقت سر کار هستم، هم روحیه خوبی دارم و هم وضعیت جسمانیم بهتر است؛ بارها شده که در بیمارستان بستری شدم و به من سریال یا فیلمی پیشنهاد شده و با اجازه دکترها به سر کار رفتم و خود پزشکان همان موقع می گفتند که هر وقت سر کار می روی حال جسمیت هم بهتر می شود تاجاییکه داروهایم را کمتر می کردند.

, هر وقت سر کار هستم، هم روحیه خوبی دارم و هم وضعیت جسمانیم بهتر است,

 رضا ایرانمنش که فوق لیسانس کارگردانی دارد، درباره سریال «سپهسالار» و کارگردانی این کار گفت: سال 80 فیلمنامه این کار را نوشتم و در طول این سال ها کار جندین بار بازنویسی شد تا دو سال پیش که قرار شد این سریال را در اصفهان و برای شبکه نمابش خانگی تولید کنم که باز شرایط مالی و برخی مسائل باعث شد تا برای تولید مقداری تامل کنیم و همین وقفه ما را به دوران کرونا رساند و باز شروع کار متوقف شد تا بتوانیم خودمان را با این شرابط تطبیق دهیم و یاد بگیریم که چطور می شود در این شرایط کار تولید کرد.

,

, ,

این بازیگر سینما و تلویزیون که حالا کارگردانی این سریال را برعهده گرفته در خصوص نحوه نگارش «سپهسالار» به خبرنگار دانا گفت: 13 قسمت کار را خودم نگارش کردم و کار را رها کرده بودم. فرزاد فتحی، تهیه کننده این کار که رفاقت دیرینه ای با هم داریم، به من زنگ می زد و حال و احوالم را جویا می شد. زمانی بود که خیلی از نظر روحی حال مساعدی نداشتم و بهم ریخته بودم. فتحی اصرار می کرد که سریعتر کار را شروع کنیم و تصمیم گرفتیم که کار را به 26 قسمت اضافه کنیم و من در نهایت کل کار را به امیر برادران پیشنهاد دادم و قرار شد دوباره کار به سرپرستی امیر مجددا بازنویسی شود و قرار شده تا فروردین سال بعد، نگارش کار به اتمام برسد.

, کل کار را به امیر برادران پیشنهاد دادم و قرار شد دوباره کار به سرپرستی امیر مجددا بازنویسی شود و قرار شده تا فروردین سال بعد، نگارش کار به اتمام برسد.,

 کارگردان «سپهسالار» را یک قصه جنگی در حال و هوای طنز معرفی کرد و گفت: قصه «سپهسالار» در دهه 90 می گذرد و با یک فلش بک به دهه 60 برمی گردیم و زمان جنگ و یکسری کاراکترهای کاملا جدی که در موقعیت های طنز و کمدی قرار می گیرند. سعی کردم این آدم ها را از زمانی که خودم در جبهه بودم و با این رفقای شوخ طبع رفاقت داشتم، الهام بگیرم.

, قصه «سپهسالار» در دهه 90 می گذرد و با یک فلش بک به دهه 60 برمی گردیم و زمان جنگ و یکسری کاراکترهای کاملا جدی که در موقعیت های طنز و کمدی قرار می گیرند. سعی کردم این آدم ها را از زمانی که خودم در جبهه بودم و با این رفقای شوخ طبع رفاقت داشتم، الهام بگیرم.,

, ,

بازیگر سینمایی «سجاده آتش» گفت که به احتمال زیاد اردیبهشت ماه «سپهسالار» را کلید بزنیم و ادامه داد: قرار است تا چند روز دیگر از چندین لوکیشنی که انتخاب کردیم، بازدید داشته باشیم و همزمان با نگارش فیلمنامه، کار پیش تولید و انتخاب عوامل نیز در حال جریان است تا اگر خدا بخواهد، در اردیبهشت ماه سال آینده کار را کلید بزنیم.

, اگر خدا بخواهد، در اردیبهشت ماه سال آینده کار را کلید بزنیم.,

ایرانمنش که احتمالا نقش کوتاهی نیز در این کار برای خودش درنظر گرفته گفت: در این سریال نقش کوتاهی دارم و بیشتر سعی کردم به کار کارگردانی متمرکز شوم تا کار به درستی هدایت شود.

,

وی در خصوص اینکه این سریال درنهایت از کجا پخش خواهد شد، توضیح داد: هنوز به تصمیم نهایی نرسیدیم ولی با حضور امیر برادران امکان دارد این کار برای شبکه نمایش خانگی تولید شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه