اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان خبرداد

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به راه آهن

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به راه آهن
عباسی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به راه آهن خبرداد و گفت: زیرسازی این پروژه خرداد ماه سال آینده به اتمام می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه زیرسازی پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به راه آهن برعهده ما است اظهار کرد: این پروژه 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در حال حاضر بخش بارانداز این پروژه در حال تکمیل است افزود: براساس قولی که دادم این پروژه در خرداد ماه سال آینده به شبکه راه آهن تحویل داده خواهد شد.

,

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان ابراز کرد: ریل گذاری این پروژه بعد از تکمیل زیرسازی نیز توسط راه آهن انجام خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه زیر سازی این پروژه در حال حاضر نیز فعال است عنوان کرد: به جد پیگیر تکمیل این پروژه هستیم و روند اجرای پروژه نیز مطلوب است.

,

عباسی با تاکید براینکه این پروژه جزو پروژه‌هایی است که سال‌هاست بدون تکلیف مانده بود ابراز کرد: تمام تلاش ما این است که این پروژه در کمترین زمان ممکن به بهر‌ه‌برداری برسد.

,

وی در خصوص نگرانی راه آهن در مورد تامین بار مورد نیاز این مسیر گفت: واحدهایی که در این شهرک فعال هستند از پروژه استقبال می‌کنند و بار این مسیر قطعا توسط واحدهای فعال در این شهرک تامین خواهد شد و هیچ گونه نگرانی در این باره وجود ندارد.

,

افزایش محدوده شهرک صنعتی طارم در دستور کار است

, افزایش محدوده شهرک صنعتی طارم در دستور کار است, افزایش محدوده شهرک صنعتی طارم در دستور کار است,

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان در مورد افزایش محدوده شهرک صنعتی طارم اظهار کرد: این موضوع در حال حاضر از جمله برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان است اما مشکلی که در این شهرستان داریم این است که زمین مناسب وجود ندارد.

,

وی بیان کرد: در این شهرک زمین‌هایی که واگذار شده اما همچنان راکد هستند مورد بررسی قرار می‌گیرند و اگر زمینی راکد باشد نسبت به خلع ید آنها اقدام می‌شود.

,

عباسی گفت: متاسفانه این اقدام نیز زمانبر است و اگر زمین‌های واگذار شده فعال نشوند خلع ید شده و در اختیار سرمایه‌گذاران منطقه قرار می‌گیرد.

,

وی عنوان کرد: برخی از زمین‌ها در مراحل قانونی هستند که در صورت اتمام مراحل قانونی زمین آزاد شده و در اختیار سرمایه‌گذاران جدید قرار می‌گیرد.

,

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا واحدهای فرآوری محصولات کشاورزی می‌توانند در شهرک صنعتی طارم مستقر شوند؟ اظهار کرد: در این راستا از محیط زیست استعلام گرفته شد و هیچ محدودیتی در مورد استقرار واحدهای فرآوری در این شهرک وجود ندارد.

,

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تصفیه خانه شهرک صنعتی طارم را نیز راه اندازی کنیم افزود: این موضوع به معنی این نیست که واحدها خودشان نسبت به ایجاد سیستم تصفیه خانه اقدام نکنند یعنی واحدهای بزرگ فرآوری باید خودشان نسبت به راه اندازی سیستم تصفیه خانه اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه