اخبار داغ

نماینده مردم کرج در مجلس؛

قوه مجریه سلامت مردم در سازمان ملی استاندارد را فدای یک انتخاب سیاسی کرد

قوه مجریه سلامت مردم در سازمان ملی استاندارد را فدای یک انتخاب سیاسی کرد
مهدی عسگری گفت: دولت برای جایگاه های تخصصی به دنبال مدیران حرفه ای و سالم نیست بلکه برای رجال سیاسی خود دنبال جای خالی می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی درباره انتصاب غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان به عنوان رئیس سازمان ملی استاندارد که در کلانشهر کرج مستقر است، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: این اقدام یک انتصاب کاملا سیاسی در یک سازمان تخصصی است که به صورت مستقیم با ایمنی و سلامت مردم سر و کار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهدی عسگری افزود: جابجایی که در سازمان ملی استاندارد شاهد آن بودیم، تراز انتصابات ها و تدبیر دولت را نشان داد به این معنا که دولت برای جایگاه های تخصصی به دنبال مدیران حرفه ای و سالم نیست بلکه برای رجال سیاسی خود دنبال جای خالی می گردد.
,
 
,
وی اظهار داشت: شخصی که دولت با حجم بالای گلایه مردمی و انتقاد نمایندگان دولت مجبور می شود وی را بعد از مدت ها تغییر دهد، بلافاصله در سازمانی با چنین حساسیتی که غیر سیاسی، تخصصی و علمی است منصوب می شود، در نتیجه این روند نشان دهنده استانداردهای حاکم بر انتخاب های دولت است.
,
 
,
مهدی عسگری تصریح کرد: در شستا هم به شدت انتصاب های سیاسی، غیر تخصصی و ناسالم با نگاه انتخاباتی، سیاسی و حزبی صورت گرفته است  در نتیجه تذکرات لازم به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی توسط مجلس داده و طرح سوال شد تا نسبت به این موضوع پاسخگو باشد.
,

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطر نشان داشت: از دستگاه های نظارتی خواسته شده که بر عملکرد مدیران دقت بیشتری داشته باشند، البته نظارت ها و مطابات مردمی نسبت به این انتصاب ها هم می تواند به گوش دولت برسد، همچنین انتصابات انجام شده در پایان عمر دولت، قابل تغییر بوده و دست دولت بعدی در این زمینه بسته نیست.  

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه