اخبار داغ

با ادامه روند کاهش شاخص کل؛

بورس همچنان قرمز پوش است/ عبور ارزش معاملات تالار شیشه‌ای از ۳۵ هزار میلیارد تومان

بورس همچنان قرمز پوش است/ عبور ارزش معاملات تالار شیشه‌ای از ۳۵ هزار میلیارد تومان
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با افت ۷۴۸۷ واحدی به یک میلیون و ۲۳۸ هزار واحد رسید و ارزش معاملات تالار شیشه‌ای از ۳۵ هزار میلیارد تومان عبور کرد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه امروز چهارشنبه و در آخرین روز کاری هفته باز هم قرمز پوش بود و روند نزولی خود را ادامه داد و فعلا قصد توقف این روند را ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات امروز بازار سرمایه مانند سه روز گذشته با فشار عرضه و تشکیل صف فروش برای اکثر نمادها آغاز شد و تا پایان وقت معاملات این روند ادامه داشت؛ البته در دقایقی بازار با بهبود تقاضا مواجه شد اما میزان فشار فروش بیشتر بود و صف‌ها پابرجا ماند.

,

معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۲۱۸ هزار معامله انجام دادند و ۱۰ میلیارد و ۱۱۷ میلیون سهم و اوراق مالی را دادوستد کردند.

,

ارزش معاملات بازار سهام هم به حدود ۳۵ هزار و ۱۴۷ میلیارد تومان رسید. ارز معاملات خرد سهام هم حدود ۷۹۶۶ میلیارد تومان بود و رشد بالای ارزش معاملات که به معاملات بلوکی در فرابورس بر می‌گردد که رکودی جدید را ثبت کرد. سهامداران حقیقی در آخرین روز کاری هفته بیش از ۵۹۶ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران هم با ۷۴۸۷ واحد کاهش به در ارتفاع یک میلیون و ۲۳۸ هزار و ۳۹۵ واحد قرار گرفت اما شاخص هم‌وزن با رشد مواجه شد و با ۹۳۲ واحد مثبت به ۴۳۸ هزار و ۹۶۶ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران هم با ۷۴۸۷ واحد کاهش به در ارتفاع یک میلیون و ۲۳۸ هزار و ۳۹۵ واحد قرار گرفت اما شاخص هم‌وزن با رشد مواجه شد و با ۹۳۲ واحد مثبت به ۴۳۸ هزار و ۹۶۶ واحد رسید.,

معامله گران روز جاری در بورس بیش از ۶ میلیارد و ۱۹ میلیون سهم و اوراق مالی را در۶۹۱ هزار نوبت و به ارزش ۶۹۹۷ میلیارد تومان معامله کردند.

,

نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ملی صنایع‌ مس‌ ایران، بانک‌پارسیان بیشترین اثر منفی را بر شاخص گذاشتند و نمادهای پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت تبریز با بیشترین اثر مثبت مانع افت بیشتر شاخص شد.

,

 

,

شاخص فرابورس ایران هم امروز ۴۳ واحد کاهش داشت و به عدد ۱۷ هزار و ۵۹۰ واحد رسید.

, شاخص فرابورس ایران هم امروز ۴۳ واحد کاهش داشت و به عدد ۱۷ هزار و ۵۹۰ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۴ میلیارد و ۹۸ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۵۲۷ هزار معامله و به ارزش ۳۵ هزار ۲۸ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان دادوستد کردند که علت رشد معاملات فرابورس به انجام معاملات بلوکی مربوط می‌شود. میزان حجم معاملات فرابورس نسبت به روزهای گذشته افزایش چشمگیری داشت به معاملات بلوکی 

,

نمادهای بیمه پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری صبا تامین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی تندگویان با بیشترین اثر منفی در کاهش شاخص نفش داشتند و در مقابل نماد پالایش نفت شیراز و تولید نیروی برق دماوند بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

,

انتهای پیام

,

مسعود تاجیک سلمانی

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه