اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

آماده سازی بسترهای زنجیره سرد واکسن کرونا در اسلام آبادغرب

آماده سازی بسترهای زنجیره سرد واکسن کرونا در اسلام آبادغرب
محمدرضا نادری از آماده سازی بسترهای زنجیره سرد واکسن کرونا در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا نادری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: جلسات آماده سازی بسترهای زنجیره سرد واکسن اسپوتنیک وی با حضور مدیران ستادی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه و مرکز بهداشت شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب افزود: هم اندیشی جهت بسترسازی تزریق واکسن به گروه های کادر درمان نیز صورت گرفته و تجهیزات نگهداری واکسن فراهم شده و بعد از مرکز استان بزودی تزریق واکسن برای کادر درمان شهرستان که در معرض خطر هستند آغاز می شود.

نادری عنوان کرد: واکسن کرونا بعد از کادر درمانی به تدریج برای گروه های  پرخطر مردمی نظیر بیماران قلبی، ریوی و افراد مسن دارای بیماری زمینه ای تزریق می شود.

وی افزود: در فصل زمستان سرماخوردگی فصلی نیز شایع شده اما با توجه به اینکه هم اکنون  تست کرونا در مراکز ۱۶ ساعته شهرستان بصورت رایگان انجام می شود و ظرف 24 ساعت نیز نتیجه آن اطلاع رسانی می شود، لذا افراد علامتدار مراجعه می کند و حتما" از وضعیت سلامتی خود اطمینان حاصل پیدا می کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب مردم را به رعایت عدم حضور در اجتماعات، رعایت فاصله اجتماعی، ماسک زدن و شستن مداوم دست ها توصیه کرد تا زنجیره انتقال کرونا قطع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه