اخبار داغ

گلایه رانندگان ازوضعیت نامناسب جاده اردل-کاج

گلایه رانندگان ازوضعیت نامناسب جاده اردل-کاج
جاده اردل- کاج یکی از پر رفت و آمدترین جاده های فرعی استان چهارمحال و بختیاری است که وضعیت آسفالت نامناسبی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش جهانبین نیوز؛  از قدیم الایام راه‌ها یکی از مهمترین زیرساخت‌ها برای برقراری ارتباط با جوامع دیگر بوده است، وجود جاده‌های آسفالت شده مناسب برای مردم و عبور و مرور آنها از اهمیت زیادی برخوردار است اما این روزها شهروندان دشتکی و کاجی از وضعیت جاده‌ها گلایه دارند.

وضعیت نامناسب جاده و وجود پستی و بلندی های فراوان از عوامل خطر ساز و حادثه آفرین هستند و عدم توجه مسئولین به این مهم می تواند عامل حوادث زیادی در جاده گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,

جمعی از رانندگان شهر کاج و دشتک و روستاهای اطراف از نامناسب بودن  محدوده مسیر ورودی شهر کاج ابراز ناراحتی کردند و خواستار توجه جدی مسئولان شدند.
 

,
,
, ,

وضعیت نامناسب جاده اردل- کاج آسیب زیادی به خودروها وارد کرده است

, وضعیت نامناسب جاده اردل- کاج آسیب زیادی به خودروها وارد کرده است ,

علی اکبریان یکی از رانندگان  روستای رستم آباد که همه روزه در این مسیر  تردد می کند در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گلایه از مسئولین اداره راهداری  به دلیل تاخیر درتاکمیل این پروژه گفت:وضعیت نامناسب آسفالت جاده اردل به کاج بعلت آسفالت فرسوده وغیر قابل استفاده و چاله های فراوان استهلاک وسایل نقلیه را در این مسیر به بالاترین حد رسانده است.

اکبریان افزود: وضعیت نامناسب بودن این مسیر باعث ضرر و زیان فراوان به خودروها شده با اینکه چند ماهی از آغاز عملیات این پروژه تریم این جاده می گذرد ولی هنوز در خصوص عملیات اساسی آسفالت جدید اقدام نشده است.

 وی بیان کرد:آسفالت این جاده بدترین شرایط را دارد انتظار داریم مسئولین مربوطه برای ترمیم این جاده و آسفالت آن اقدام کنند.

, , جهانبین نیوز,
,
,
,
,


 

,
, ,


در اولین فرصت جاده اردل- کاج آسفالت می شود

احمد عالی پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز در این خصوص اظهار داشت: 800 متر از مسیر ورودی محدوده کاج از نقاط حادثه خیز بوده که نقطه حادثه خیز این منطقه حذف شد و عملیات اولیه زیر سازی این مسیر انجام شد.

عالی پور افزود:به علت بارش های باران و مرطوب بودن جاده عملیات آسفالت این مسیر به تعوق افتاد که در اولین فرصت بعد از بارش های باران تمامی این مسیر آسفالت  و مشکل اصلی رانندگان این منطقه برطرف می شود .
 
انتهای پیام/

,
, در اولین فرصت جاده اردل- کاج آسفالت می شود,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه