اخبار داغ

رئیس هیات کشتی استان زنجان:

مجوز فعالیت کُشتی فقط برای تیم‌های منتخب صادر شده است/ برگزاری دوره آموزشی داوری درجه ۳ کشتی در زنجان

مجوز فعالیت کُشتی فقط برای تیم‌های منتخب صادر شده است/ برگزاری دوره آموزشی داوری درجه ۳ کشتی در زنجان
رئیس هیات کشتی استان زنجان با اشاره به برنامه‌های این هیات تا قبل از پایان سال جاری گفت: دوره استاژ (داوری درجه ۳ ملی کُشتی) از ۱۲ تا ۱۵ اسفندماه به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مجوز برگزاری دوره آموزشی داوری درجه 3 ملی کُشتی (استاژ) اخذ شده و این مهم به مدت 4 روز از 12 تا 15 اسفندماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این دوره به صورت استانی است، خاطرنشان کرد: در صورت استقبال کم شرکت‌کنندگان، احتمال دارد که طی فراخوان از استان‌های همدان، قزوین، آذربایجان شرقی و غربی هم شرکت‌کننده داشته باشیم.

,

محمدی، مسابقات کشتی آلیش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را برنامه بعدی هیات اعلم کرد و گفت: 5 نفر از بانوان زنجانی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

,

رئیس هیات کشتی استان زنجان با بیان اینکه این مسابقات طی روزهای 2 و 3 اسفندماه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: مسابقات کشتی آلیش بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به صورت همزمان و متمرکز در تهران برگزار خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: بانوان زنجانی در وزن‌های 75 ، 70 ، 65 ، 60 و 55 کیلوگرم در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.

,

محمدی با بیان اینکه متاسفانه مجوز فعالیت باشگاه‌ها به صورت کامل صادر نشده است، گفت: در رشته کُشتی فقط مجوز تمرین به تیم‌های منتخب استان صادر شده که در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

,

وی با بیان اینکه فقط کشتی در بین تمام رشته‌های ورزشی مستثنی شده است، اظهار کرد: دلیل این امر این است که کشتی، رشته درگیر (کُنتاکتی) است.

,

رئیس هیات کشتی استان زنجان خاطرنشان کرد: فعالیت کشتی در حالی ممنوع شده که حتی استخرهای شنا نیز بازگشایی شده‌اند اما اجازه فعالیت به کشتی داده نمی‌شود.

,

وی افزود: با توجه به برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در فروردین‌ماه 1400 و همچنین کشتی آلیش بانوان در هفته اول اسفندماه در تهران فقط به این تیم‌های منتخب، اجازه فعالیت داده شده است.

,

محمدی با اشاره به محدودیت‌های ابلاغی برای این تیم‌ها اظهار داشت: تیم‌های منتخب نیز با حداکثر 10 ورزشکار و با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند تمرین کنند.

,

وی ابراز کرد: امیدواریم با پیگیری‌های لازم، مجوز فعالیت برای تمام ورزشکاران کشتی استان صادر شود تا خلاء تعطیلی فعالیت‌ها طی یک سال گذشته جبران شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه