اخبار داغ

یادداشت؛

نقشه دشمن در برجام هفت‌گانه

نقشه دشمن در برجام هفت‌گانه
دشمنان با لفاظی و فریب تلاش دارند نظام اسلامی را به پذیرش برجام هفت‌گانه پیرامون توان موشکی، حقوق بشر ادعایی غرب، عادی‌سازی رابطه با آمریکا وادار کند و این مسائل بر اساس خواست خودشان پیشروی دارند و کشور را به بن‌بست بکشانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ پیرامون فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم تبریز به مناسبت قیام ۲۹ بهمن ماه در سال ۱۳۵۶ باید گفت از جمله مؤلفه هایی که در منطق حکمرانی رهبر انقلاب شاهد هستیم مبنامندی، راهبردمدارانه، واقع گرایانه، آرمان‌گرایانه و دلسوزانه و برخوردار از جامعیتی است که امیدبخشی برای مردم ایران و دوستان انقلاب و ناامیدی برای دشمن خارجی و غربگرایان را به همراه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز گذشته اشاره داشتند به علل کینه ورزی دشمن و نقشه جدید آمریکا در تحمیل برجام های بعدی و لزوم عمل انقلابی در حل مشکلات مردم و اهمیت حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات ۱۴۰۰.

,

می بینیم در حال حاضر دشمنان انقلاب اسلامی با رویکرد جنگ های ادراکی و شناختی و ابزار رسانه و نقش عوامل نفوذی و غرب‌گرایان داخلی در پی القای یأس و ناامیدی بین مردم هستند و در این راستا واقعیات را وارونه جلوه می‌دهند و حق و باطل را جابجا معرفی می کنند و کم انگاری دستاوردهای انقلاب را در دستور کار خود دارند.

,

دشمنان با لفاظی و فریب تلاش دارند نظام اسلامی را به پذیرش هفت برجام تحمیلی وادار کنند؛ برجام یک. هسته‌ای، برجام دو. اقتدار و نفوذ منطقه ای ایران، برجام سه توان موشکی، برجام چهار. حقوق بشر ادعایی غرب، برجام پنج. به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی، برجام شش. عادی‌سازی رابطه با آمریکا و برجام هفت. پذیرفتن حوزه نفوذ عربستان در منطقه که این مسائل صفر تا صد نقشه دشمن در برابر جمهوری اسلامی است و در این مسائل بر اساس خواست خودشان پیشروی دارند و کشور را به بن‌بست بکشانند و محروم کنند.

,

در این مقطع نیز راهبردهای دیده بان و کلیددار انقلاب اسلامی بسیار راهگشا و بن بست شکن است و مشخص می کند که از مهم ترین علل مشکلات و نابسامانی های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی در هفت سال گذشته سیاست های اشتباه برخی مسئولان در نگاه به غرب است و انقلاب عمل نکردن و بی توجهی به توصیه های رهبر معظم انقلاب علی الخصوص در اجرای الگوهای سیاست اقتصاد مقاومتی.

,

از مؤثرترین راه های علاج و شتاب بخشی در حل مشکلات حضور پرشور و انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات ۱۴۰۰ است و وقتی تفکری با ویژگی ها و شاخصه های کارآمدی و ایمان و انگیزه، عمل جهادی و انقلابی در خدمتگذاری به مردم در مجموعه قوای نظام فراگیر شود قطعا در ساماندهی عدالت اقتصادی و معیشت مردم بهتر می‌تواند عمل کند.

,

مسئولان دین خود را در برابر خدا و شهدا و مردم شریف کشور با خدمت صادقانه ادا کنند و به ازای هر صندلی مسئولیت خون شهدا ریخته شده تا امنیت، استقلال سیاسی و مردم سالاری دینی در کشور حفظ شود و مسئولان وظیفه دارند دین خود را به خوبی ادا کنند.

,

نویسنده: سید جلال امینی، کارشناس مسائل سیاسی 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه