اخبار داغ

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان:

ارتقای سطح آگاهی مردم، کلید حل مشکلات بازار سرمایه است

ارتقای سطح آگاهی مردم، کلید حل مشکلات بازار سرمایه است
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: ارتقای سطح آگاهی و بالا بردن بینش مردم، کلید حل تمام مسائل و مشکلات بورس و بازار سرمایه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به علاقه‌مندی اکثر مردم برای ورود به بازار سرمایه در سال جاری اظهار داشت: تا زمانی که مردم را از لحاظ اطلاعات، آگاهی و سواد بورسی نتوانیم آموزش دهیم با مشکل مواجه خواهیم شد و به همین دلیل، آموزش از اولویت‌های اصلی بورس منطقه زنجان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح آگاهی و بالا بردن بینش مردم، کلید حل تمام مسائل و مشکلات بورس و بازار سرمایه است.

,

نجفی با بیان اینکه علی‌رغم محدودیت‌های کرونایی، کلاس‌های آموزشی بورس منطقه زنجان به صورت وبینار (مجازی) فعال است، گفت: این وبینار طی روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار می‌شود.

,

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان اظهار داشت: خوشبختانه امروز دسترسی به اینترنت در تمام نقاط استان ممکن بوده و بهانه‌ای برای عدم دسترسی به اینترنت وجود ندارد.

,

وی با بیان اینکه از مردم استان تقاضا داریم از بستر فراهم‌شده بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: استفاده از این کلاس‌های آموزشی رایگان قطعاً به بیش از 50 درصد ابهامات و سوالات مخاطبان پاسخ می‌دهد.

,

نجفی با بیان اینکه از علاقه‌مندان به بورس انتظار می‌رود که در این کلاس‌ها شرکت کنند، افزود: به تمام دستگاه‌ها، ادارات و شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی نیز اطلاع‌رسانی شده که بورس منطقه زنجان این آمادگی را دارد تا هر زمانی که آن‌ها اعلام کنند، اموزش را برای ابواب جمعی ان‌ها ارائه دهد.

,

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه گفته می‌شود زنجانی‌ها 25 درصد بازار سرمایه کشور را در اختیار دارند که این امر صحیح نیست، تصریح کرد: از جمعیت 80 میلیون نفری کشور، یک میلیون و 100 هزار نفر در زنجان هستند پس چگونه می‌توانند 25 درصد بازار سرمایه را در اختیار داشته باشند؟ این آمار، صحیح نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه