اخبار داغ

موج جدید بارشی هفته آینده وارد جو کرمانشاه می شود

موج جدید بارشی هفته آینده وارد جو کرمانشاه می شود
شهناز حق پرست کارشناس اداره هواشناسی استان کرمانشاه گفت: موج بارشی دیگری در روزهای شنبه و یکشنبه جو منطقه را متاثر کرده که به تناوب موجب وزش باد و بارندگی در سطح استان خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهناز حق پرست در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: هوای استان امروز ابری در برخی نقاط به ویژه در مناطق مرزی غبارآلود در بعضی ساعات همراه با بارش باران و برف خواهد بود، که به تدریج از اواخر وقت از شدت بارش و میزان غبار کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره هواشناسی استان کرمانشاه گفت: در روز جمعه بارش غالباً پراکنده و عمدتاً در منطقه اورامانات متمرکز خواهد بود.

وی با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی تصریح کرد: به دنبال این شرایط موج بارشی دیگری در روزهای شنبه و یکشنبه جو منطقه را متاثر کرده که به تناوب موجب وزش باد و بارندگی در سطح استان خواهد شد.

حق پرست با اشاره به به کاهش تدریجی دمای هوا بیان کرد: بارش ناشی از موج یاد شده علاوه بر ارتفاعات، گردنه های برفگیر و مناطق سردسیر ممکن است در نواحی معتدل هم به شکل برف مشاهده شود.

کارشناس اداره هواشناسی استان کرمانشاه گفت: در24 ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل 6 و حداکثر 16 درجه سانتی گراد در نوسان بوده که در این بازه زمانی قصرشیرین با بیشینه دمای 24 درجه سانتی گراد بالای صفر و سنقر با کمینه دمای 2 درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب به  عنوان گرمترین و سردترین نقاط استان گزارش و به ثبت رسیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه