اخبار داغ

مدیرکل امور مجلس وزارت اقتصاد:

۱۵ هزار میلیارد تومان در ماه کمبود برای پرداخت حقوق داریم

۱۵ هزار میلیارد تومان در ماه کمبود برای پرداخت حقوق داریم
برزگر کلشانی گفت: 30 هزار میلیارد تومان حقوق ماهانه و جاری در کشور است و ۱۵ تا ۱۶ هزار میلیارد تومان این مبلغ از طریق مالیات وصول شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ شهروز برزگر کلشانی، مشاور وزیر و مدیرکل امور مجلس وزارت اقتصاد در جلسه هماهنگی مشکلات اقتصادی و رفع موانع تولید شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان در سالن شهید عابد فرمانداری نیشابور گفت: ما دارای وضعیتی در منطقه و کشور بودیم که خیلی شعرهای خوبی خوانیدم که با برجام مشکلات حل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح رد: اما به مردم و صنعتگران گفته نشد که اگر برجام نبود چه اتفاقی در کشور می‌افتاد؟ من باید از سپاه و نیروهای مسلح تقدیر و تشکر کنم که بنیه دفاعی کشور را قوی کردند.

,

برزگر کلشانی خاطرنشان کرد: دو سال منتهی به امروز، دشمن تمام راه‌هایی را که ما برای در زدن تحریم یاد داشتیم را بستند.

,

وی تأکید کرد: آمریکایی در بانکی در ترکیه مستقرشده بودند تا نگذارند مراودات مالی با ایران داشته باشیم.

,

مدیرکل امور مجلس وزارت اقتصاد اظهار داشت: 30 هزار میلیارد تومان حقوق ماهانه و جاری در کشور است و حتی یک ساعت هم تأخیر در پرداخت حقوق نداشتیم.

,

برزگر کلشانی تصریح کرد: 15 تا 16 هزار میلیارد تومان این مبلغ از طریق مالیات وصول شده است.

,

وی بیان داشت: وقتی من 15 هزار میلیارد تومان در ماه کمبود پرداخت حقوق داریم، چطور باید به نیازمند کمک کنم؟ مالیات از واحدهای سود ده اخذ می‌شوند و به نیازمندان پرداخت می‌شود.

,

مدیرکل امور مجلس وزارت اقتصاد گفت: اگر شرکتی زیان ده باشد مالیات از او اخذ نمی‌شود و تا وقتی به سود برسد و این حمایت از تولیدکننده است.

,

هاجر چنارانی، نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان اظهار داشت: 9 مصوبه برای شهرستان فیروزه برای حل مشکلات صنعت تصویب شد.

,

وی خاطرنشان کرد: سهم نیشابور هفت و هفت‌دهم درصد از جمعیت استان خراسان رضوی است که نیاز است مورد توجه قرار گیرد.

,

حسین محمدیان، مدیرعامل گروه کارخانجات افلاک الکتریک خراسان گفت: انتظار داریم صحبت‌های رهبری وقتی به سطح جامعه می‌رسد اجرایی شود نه اینکه وقتی به سطح پایین و سرمایه‌گذار می‌رسد باعث فرار او می‌شود.

,

وی تصریح کرد: نظارت بر مصوبات مجلس در شهرهای کوچک نیست و اجرایی نمی‌شود.

,

محمدیان افزود: تعداد بسیار پایینی از واحدهای صنعتی از حقوق خود مبنی بر معافیت‌های مالیاتی اطلاع ندارند و در شهرستان‌های کوچک نیز اجرایی نمی‌شود.

,

مدیرعامل گروه کارخانجات افلاک الکتریک خراسان گفت: اداره دارایی نیشابور به‌صورت اسمی معاون مدیرکل هستند و برای کوچک‌ترین مورد پرونده باید به مشهد ارجاع داده شود و اگر اینجا اسمش معاونت کل اداره مالیاتی است باید بتواند خدمات در چنین سطحی داده شود.

,

محمدیان اظهار داشت: فولاد خراسان به‌تنهایی نیاز به یک اداره دارایی دارد ولی نیشابور و شهرستان‌های اطراف تمام‌کارهایشان را باید در نیشابور انجام دهد.

,

وی عنوان داشت: استرداد ارزش افزوده سال 97 را پنج ماه پیش‌گرفته‌ام و الان هنوز استرداد ارزش افزوده سال‌های 98 و 99 مانده است در حالی که یک ماه بعد از تسلیم مدارک باید این مبلغ برگشت بخورد.

,

مدیرعامل گروه کارخانجات افلاک الکتریک خراسان تأکید کرد: شهرک صنعتی خیام عوارض و مالیات به شهرداری خرو می‌دهد ولی شهرداری هیچ خدماتی به شهرک صنعتی نمی‌دهد و این مشکل بسیاری از شهرک‌های صنعتی است.

,

وی بیان داشت: به‌عنوان یک تولیدکننده بسیار ناراحت هستم که در جلسات موز وجود دارد، من زحمت می‌کشم تا یک دلار وارد کشور کنم ولی به این راحتی دلارهای واردات را از دست می‌دهند.
محمدیان تصریح کرد: مسئولین داخل کشور، ما تولیدکنندگان را اذیت می‌کنند، اجازه بدهید ما با دشمنان بیرون بجنگیم نه اینکه از پشت خنجر بخوریم.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه