اخبار داغ

در سیزدهمین اتوبوس مطالبه گری بسیج رسانه استان کرمان مطرح شد؛

عسکری شهردار منطقه 4 شهر کرمان: شهرداری به تنهایی قادر به رفع مشکلات شهرک صنعتی نیست

عسکری شهردار منطقه 4 شهر کرمان: شهرداری به تنهایی قادر به رفع مشکلات شهرک صنعتی نیست
علی عسکری شهردار منطقه 4 با تاکید بر این که اولویت اول در شهرداری منطقه ۴، شهرک صنعتی است؛ عنوان کرد: در سال آینده بودجه آسفالت برای شهرک صنعتی در نظر گرفته شده است اما باید گفت که شهرداری به تنهایی قادر به رفع مشکلات نیست چون حجم کار انجام نشده دز این منطقه زیاد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ صبح امروز سیزدهمین اتوبوس مطالبه گری بسیج رسانه استان کرمان به همراه جمعی از خبرنگاران به بررسی مشکلات مردم منطقه ۴ شهر کرمان پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

علی عسکری در این رابطه گفت: به دنبال افتتاحیه های هفتگی شهرداری با شعار “هر هفته یک افتتاح” بوستان سلمان فارسی در منطقه ۴ و خیابان سلمان فارسی ساخته شد.

,

وی با بیان این که پارک سلمان فارسی با کمترین هزینه و حدود ۴ ماه ساخته شد، ادامه داد: این پارک در زمینی که کاربری فضای سبز داشت و حدود ۵۰ سال متروکه بود، در هفته گذشته به بهره برداری رسید.

,

گلایه ساکنان شهرک صنعتی از نبود امکانات تفریحی در این منطقه

, گلایه ساکنان شهرک صنعتی از نبود امکانات تفریحی در این منطقه,

در ادامه اتوبوس مطالبه گری به شهرک صنعتی از جمله شهرک های حاشیه ی شهر کرمان رفت و مردم این منطقه در حضور شهردار به بیان مشکلات خود پرداختند.
شیب نامناسب کوچه ها و جمع شدن آب در هنگام بارش باران، آسفالت نبودن کوچه و خیابان ها و نبود فضای سبز از جمله مشکلاتی بود که مردم به آن اشاره کردند.

,
,

علی عسکری شهرداری منطقه ۴ در پاسخ به مطالبه گری های مردم این منطقه گفت: برای حل مشکلات حاشیه نشینی جهت پیشگیری از اسکان غیررسمی، از ابتدای سال مبارزه با حاشیه نشینی مورد توجه استانداری قرار گرفته است.
وی بیان کرد: مشکلات شهرک های حاشیه نشین شهر کرمان رصد شده است از این رو شهرداری اخطارهای لازم را به صاحبان کوره های آهک پزی داده و از طریق دادگستری حکم پلمب این کوره ها را گرفته بنابراین با تلاش مسئولان همه کوره ها جمع آوری و انشعابات گاز قطع شده و قرار است در دشت زحمتکشان به صاحبان کوره ها زمین داده شود.

,
,

شهردار منطقه ۴: شهرداری به تنهایی قادر به رفع مشکلات شهرک صنعتی نیست/ ۹۰درصد ساخت و سازها این منطقه خلاف قانون ساخته شده است

, شهردار منطقه ۴: شهرداری به تنهایی قادر به رفع مشکلات شهرک صنعتی نیست/ ۹۰درصد ساخت و سازها این منطقه خلاف قانون ساخته شده است,

عسکری در خصوص خدمات شهری این شهرک بیان کرد: ۹۰درصد ساخت و سازها این منطقه خلاف قانون ساخته شده است، برخی اراضی دولتی است که دولت باید واگذار کند اما در خصوص کسانی که مشکل زمین نداشتند پیگیر مجوزهای آب و برق و گازشان  هستیم.

,

شهردار منطقه ۴ توضیح داد: از جمله اقدامات شهرداری در شهرک صنعتی شکل دهی و ساختار معابر بوده است، روزانه به طور میانگین ۱۰۰ تن ضایعات جمع آوری می شود،۱۳۰هزار متر از معابر آسفالت شده،۶۰۰۰ متر جدول گذاری شده و درختکاری در دستور کار قرار گرفته است.

,

وی تاکید کرد: وظیفه ما خدمت رسانی به مردم و جلوگیری از پیشروی حاشیه نشینی است از این رو خط محدوده این شهرک مشخص کرده ایم.

,

شهردار منطقه ۴ با تاکید بر این که اولویت اول در شهرداری منطقه ۴، شهرک صنعتی است؛ عنوان کرد:معبر اصلی این شهرک زیرسازی و آسفالت شده ضمن این که در سال آینده بودجه آسفالت برای این شهرک در نظر گرفته شده است اما باید گفت که شهرداری به تنهایی قادر به رفع مشکلات نیست چون حجم کار انجام نشده زیاد است.

,

مدیر محله شهرک صنعتی: تغییر نام شهرک صنعتی به شهید پورجعفری از مهم ترین مطالبه مردم این منطقه است / فعالیت ۱۵ کارگروه از سوی سپاه ثارالله استان کرمان در این شهرک

, مدیر محله شهرک صنعتی: تغییر نام شهرک صنعتی به شهید پورجعفری از مهم ترین مطالبه مردم این منطقه است / فعالیت ۱۵ کارگروه از سوی سپاه ثارالله استان کرمان در این شهرک,

اباذریان مدیر محله شهرک صنعتی در گفتگو با “راه آرمان” به ۱۵ کارگروه تشکیل شده از سوی سپاه ثارالله استان کرمان در این شهرک اشاره کرد و گفت: کارگروه عمران، خانواده، بهداشت ،جوانان و ورزش از جمله کارگروه هایی است که در این شهرک فعالیت می کنند.

,

ساخت سرویس های بهداشتی، مطالبه گری از نماینده ها و مردم،از جمله اقدامات دیگری است که این کارگروه ها در حال انجام آن هستند.

,

وی با بیان این که بسیج خودجوش به میدان آمده‌ و بسیجیان بدون حقوق و مزایا به دنبال کارهای مردم هستند ادامه داد: ساخت و ساز خانه ها، کمک مومنانه، تهیه جهیزیه و تامین امنیت این منطقه از جمله کارهای نیروهای بسیجی است.

,

اباذریان با تاکید بر اینکه این منطقه صنعتی نیست از این رو دلیلی بر نام گذاری این منطقه به عنوان شهرک صنعتی وجود ندارد گفت:  مردم این منطقه خواستار تغییر نام این شهرک به نام شهید پورجعفری هستند.

,

در پایان علی عسکری شهردار منطقه ۴ در خصوص در خصوص تغییر نام این شهرک گفت: این موضوع در کمیته نام گذاری شهرداری در حال بررسی است.

,

 

,

 

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه