اخبار داغ

استاندار فارس مطرح کرد:

نیروی انسانی از اصلی‌ترین مزیت‌های مهم کشور در اقتصاد است/ باید از طریق ارزآوری و جذب سرمایه‌های جهانی کار را به پیش ببریم

نیروی انسانی از اصلی‌ترین مزیت‌های مهم کشور در اقتصاد است/ باید از طریق ارزآوری و جذب سرمایه‌های جهانی کار را به پیش ببریم
رحیمی در مراسم تقدیر از صادرکنندگان برتر استان فارس، مزیت‌های کشور ازجمله نیروی انسانی که اصلی‌ترین و ارزشمندترین عامل محسوب می‌شود را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: دانش و تکنولوژی دیگر مزیتی است که این روزها به آن توجه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس اقتصادی شیرازه، عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس در مراسم تقدیر از صادرکنندگان برتر استان که در اتاق بازرگانی فارس برگزار شده بود، با اشاره به اینکه کشورهای سرآمد اقتصادی دنیا ابتدا به منافع ملی توجه می کنند، گفت: حتی کشورهایی که محور حرکتشان نظامی گری است، منافع ملی را بر همین اساس می بینند. اگر این منافع ملی به رفاه رسید و کسانی که مجری هستند برآن اتفاق کردند باید در راستای حفظ منافع ملی حرکت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
استاندار فارس مزیت های کشور ازجمله نیروی انسانی که اصلی ترین و ارزشمندترین عامل محسوب می شود را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: دانش و تکنولوژی دیگر مزیتی است که این روزها به آن توجه می شود.
,
 
,
وی تصریح کرد: مزیت بعدی کشور، مواد کانی، مواد اولیه و انرژی است؛ وقتی انرژی ارزان در اختیار صنعت بگیرد، آن صعنت کشور قدرت بیشتری در جامعه بین الملل خواهد داشت.
,
 
,
رحیمی، تجربه تجارت را یک مزیت دیگر عنوان کرد و گفت: تجربه تجارت از دیرباز در این استان وجود داشته و به وفور دیده می شود؛ از طریق ارزآوری و جذب سرمایه های جهانی باید کار به پیش ببریم، سرمایه بسیار ترسو است در بسیاری از موارد باید احساس امنیت کند چراکه با کوچکترین ناملایماتی جابجا می شود و به نقطه ای می رود که امن باشد.
,
 
,
به گفته نماینده عالی دولت در فارس بیان حرف های پوپولیستی، هزینه برای کشور و مردم ایجاد می کند و با حرف علمی زدن می‌توان مردم را روشن کرد؛ باید برای مردم گفت کدام سیاست باعث ایجاد تحریم، تورم و مشکلات مردم شده است، مردم ولی نعمت نظام و صاحب اصلی آن هستند و هدف نهایی نظام آسایش شهروندان است.
,
 
,
استاندار فارس با بیان اینکه دنیا ثابت نمی ایستد و به شدت حرکت می کند اما حرکت ما در مقایسه آن ها خزنده و کند است، اظهار داشت: با این حرکت کند در آینده برای کشور خسران خواهد بود و باید تلاش کرد که به جایگاهی که مد نظر هست برسیم.
,
 
,
رحیمی تاثیر افزایش نرخ دلار در صادرات کشور را  مثبت دانست و افزود: ۲۱درصد صادرات کشور با افزایش نرخ دلار، افزایش پیدا کرده است. ۴.۱ درصد در سال ۱۳۹۹ رشد اقتصادی بدون نفت داشتیم. 
,
 
,
انتهای پیام
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه