اخبار داغ

رژیم صهیونیستی، زمین‌های کشاورزی فلسطینیان را زیر آب غرق کرد

رژیم صهیونیستی، زمین‌های کشاورزی فلسطینیان را زیر آب غرق کرد
گروه سازمان‌های مردم نهاد فلسطین اقدام عمدی رژیم صهیونیستی در باز گذاشتن دریچه‌های سدهایش به سمت نوار غزه را که منجر به زیر آب رفتن زمین‌های کشاورزی این منطقه و وارد آمدن خسارت سنگین به محصولات کشاورزی شد، محکوم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گروه سازمان‌های مردم نهاد فلسطین اقدام رژیم صهیونیستی در باز کردن سدهایش به روی نوار غزه را که منجر به زیر آب رفتن صدها هکتار زمین کشاورزی در شرق شهر غزه شد، محکوم کرد.

این گروه تاکید کرد: «ما رژیم صهیونیستی را در برابر این خسارات مستقیم و غیرمستقیمی که به غزه و اهالی آن وارد شده است، کاملا مسئول می‌دانیم».

گروه سازمان‌های مردم نهاد فلسطین گفت:«ما از جامعه جهانی و سازمان‌های بشردوستانه و حقوق بشری آن می‌خواهیم فوراً برای جلوگیری از حملات صهیونیست‌ها به کشاورزان و اراضی آنها مداخله کنند، از آنها حفاظت کرده و از عدم تکرار این تجاوزگری‌های اشغالگران اطمینان خاطر دهند و سازوکاری هم برای جبران خسارات کشاورزان فراهم کنند؛  خصوصاً اینکه محصولات کشاورزی، سبد غذایی اصلی نوار غزه محسوب می‌شود.

این گروه گزارش داد که رژیم اسرائیل سدهای خود را عمداً باز کرده و به محصولات کشاورزی، زیرساخت‌ها و تجهیزات در نوارغزه آسیب رسانده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه