اخبار داغ

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

بازدید مجازی ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شبکه شاد

بازدید مجازی ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شبکه شاد
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از بازدید مجازی ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از مناطق عملیاتی راهیان نور در بستر شبکه «شاد» خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رمضانی مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش درباره فعالیت اردوهای مجازی راهیان نور، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا، در سال‌جاری امکان برگزاری اردوهای راهیان نور نبود، به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در بستر فضای مجازی، اردوهای دانش‌آموزی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش، شبکه اختصاصی برای دانش‌آموزان با عنوان «شاد» پیش‌بینی کرده است که امسال اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی را در بستر این شبکه برگزار کرده‌ایم.

رمضانی با بیان اینکه سیاست بر این است که اردوهای راهیان نور در فضای واقعی برگزار شود اما شرایط کرونا موجب شده است که به اردوهای مجازی اکتفا کنیم، گفت: اردوهای مجازی راهیان نور از اول بهمن به طور آزمایشی در استان‌های اصفهان، البرز و تهران اجرا شد و از نیمه بهمن در سراسر کشور برگزار شده است.

وی افزود: تا کنون 2 میلیون و 700 هزار دانش‌آموز از اردوهای راهیان نور بازدید کردند و در مجموع با احتساب والدین و مربیان و معلمان، 4 میلیون و 700 هزار نفر از ازدوهای راهیان نور مجازی بهره برده‌اند.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه در نظر داریم اردوهای راهیان نور در فضای مجازی در آینده در کنار اردوهای واقعی ادامه یابد، گفت: در شرایط پس از کرونا، اردوهای مجازی می‌تواند برای دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه اول برگزار شود.

وی تصریح کرد: اردوهای مجازی راهیان نور تا پایان فروردین سال 1400 ادامه دارد.

انتهای پیام/‌

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

منبع:فارس

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه