اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند:

فضاحت‌های پهلوی و دشمنی‌های استکبار تبیین شود/ لزوم شناخت دشمن آشکار و پنهان

فضاحت‌های پهلوی و دشمنی‌های استکبار تبیین شود/ لزوم شناخت دشمن آشکار و پنهان
حجت‌الاسلام مشرفی گفت: فردی مانند مامون عباسی با اقداماتش باعث شد بسیاری از افراد نتوانند دشمن را تشخیص دهند و امام جواد(ع) آموختند مردم را باید نسبت به دشمن ریاکار آگاه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام و المسلمین محسن مشرفی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های امروز نمازجمعه گفت: سوم اسفند ۱۲۹۹ کودتای انگلیسی رضا پهلوی رقم خورد.

وی افزود: نهضت مشروطه توانست جلوی خودکامگی و استبداد پادشاهان را بگیرد و مانع دخالت استعمارگران در کشور شود اما انگلیس خبیث به همین مقدار برای نقش آفرینی مردم ایران در  امورشان راضی نشد و به همین دلیل رضاخان را جلو انداخت.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند "مردم مسلمان و انقلابی ایران پایشان را روی رگحیات استکبار گذاشتند" یعنی نظام استکبار که می خواهد مردم سلطه پذیر باشند تا بتواند قدرتش را به تمام ملت ها تحمیل کند، حرکت مردم را تحمل نکرد.

حجت الاسلام مشرفی افزود: زمانی که با استکبار مقابله شد، دشمنی خود را به جهات گوناگون نشان داد.

وی با تبریک میلاد امام جواد(ع) گفت: امام جواد(ع) به ما آموختند تفاوت بین دشمن آشکار و پنهان بشناسیم.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: فردی مانند مامون عباسی با اقداماتش باعث شد بسیاری از افراد نتوانند دشمن را تشخیص دهند و امام جواد(ع) آموختند مردم را باید نسبت به دشمن ریاکار آگاه کنیم.

حجت الاسلام مشرفی افزود: در شرایطی که بوق های رسانه ای دشمن زهر خود را به سوی مردم به خصوص جوانان می فرستند و تحت تاثیر قرار می دهند، وظیفه تمام مردم این است فضاحت های پهلوی و دشمنی های استکبار را تبیین و دستاوردهای بزرگ مردم و انقلاب را بیان کنند.

وی اظهار کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، برگزاری ۳۷ انتخابات باشکوه تاکنون است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: باآگاهی و بصیرت است که می توانیم انتخابات پرشور و انتخاب اصلح داشته باشیم و مشت محکمی به دهان استکبار و استعمار بزنیم.

حجت الاسلام مشرفی با تبریک میلاد امیرالمومنین امام علی(ع) اظهار کرد: مولای مومنان علی بن ابی طالب(ع) است و امروز احتیاج مبرم داریم در ابعاد مختلف زندگی از سیره امام علی(ع) بهره ببریم.

وی تصریح کرد: در ماه رجب رحمت الهی بر سر بندگان سرازیر است و خوشا به حال افرادی که خود را در معرض رحمت الهی قرار دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه