اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه آذربایجان غربی مطرح شد؛

استحکام مبانی فکری انقلاب و نظام در اولویت مسوولان باشد

استحکام مبانی فکری انقلاب و نظام در اولویت مسوولان باشد
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در برخی از شهرستان های آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

استحکام مبانی فکری انقلاب و نظام در اولویت مسوولان باشد

, استحکام مبانی فکری انقلاب و نظام در اولویت مسوولان باشد, استحکام مبانی فکری انقلاب و نظام در اولویت مسوولان باشد,

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: باید مبانی فکری مستحکم اسلامی و دینی بیشتر تقویت و تبیین شود و به شکل جدید مورد توجه قرار گیرد.

,

وی ادامه داد: باید به احکام دین عمل کرد و از سستی و تنبلی با جدیت دوری شود و در این صورت پیروزی حاصل می‌شود.

,

وی تاکید کرد: عدالت خواهی و فساد ستیزی مورد توانید و توجه مردم است و مسوولان تیز به این مساله توجه ویژه داشته باشند.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، با اشاره به لزوم بهره‌گیری مسوولان از کتاب نهج‌البلاغه، افزود: باید با معارف و حکمت های این کتاب بیشتر آشنا شویم و بهره لازم را از آن ببریم.

,

وی با اشاره به فرارسیدن ماه رجب، گفت: ماه رجب، ماه پربرکتی است و با ورود این ماه مؤمنان باید خود را آماده ماه مبارک رمضان کنند و در این ماه برکات خداوند بر بندگان بیشتر می‌شود.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی، افزود: ماه رجب فرصتی برای تقرب به خداوند متعال است و در این ماه می‌توان از نعمات خداوند متعال بهره لازم را برد.

,

وی  بیان کرد: اهل بهشت کسانی هستند که از نعمت ماه رجب بهره‌مند هستند و در این ایام روزه‌داری می‌کنند.

,

وی با اشاره به لزوم احترام به والدین، اظهار داشت: باید به والدین احترام بگذاریم و آنها را از یاد نبریم، زیرا این امر موجب نزول برکات و نعمات خداوند متعال بر سربندگان می‌شود.

,

انتخابات پرشور و انتخاب اصلح؛ علاج دردهای مزمن کشور است

, انتخابات پرشور و انتخاب اصلح؛ علاج دردهای مزمن کشور است, انتخابات پرشور و انتخاب اصلح؛ علاج دردهای مزمن کشور است,

امام جمعه پلدشت در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ۲۹ بهمن، گفت: دشمنی استکبار جهانی از همان ابتدا با انقلاب اسلامی ایران در یک جمله خلاصه می‌شود و آن این‌که، انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و مردم انقلابی ایران در طول این ۴۲ سال هنجارهای نظام سلطه را رد کرده‌اند و تقسیم‌بندی ظالمانه جهان به دو بخش سلطه‌گر و سلطه‌پذیر را برنتافتند.

,

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبیتصریح کرد: مقابله با دشمن و دشمنی‌ها از راهِ  استحکام‌بخشی به هویت ملی به‌عنوان زیربنای فکری، کمک نکردن به دشمن با نترسیدن و خسته نشدن در مقام عمل، پافشاری و استقامت در مسیر، به‌عنوان لازمه‌ی حل مشکلات کشور است.

,

وی در خصوص دیدن دستاوردها و بکارگیری آن برای حل مشکلات کشور اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیم و ناشناخته‌ای داشته است که برای تبیین درست آن کم کار شده است.

,

طالبی با اشاره به اینکه انتخابات پرشور و انتخاب اصلح؛ علاج دردهای مزمن کشور است، گفت: انتخابات یک فرصت، یک امکان و یک ذخیره و یک افتخار مهم برای کشور است، دشمن می‌خواهد این فرصت را تبدیل به تهدید کند، مشارکت حداقلی راهبرد او برای تهدیدسازی از این فرصت است، انتخابات پرشور و انتخاب درست و اصلح راه مقابله با این تهدید دشمن است.

,

وی در خصوص برجام تصریح کرد: در برجام حرف فایده ندارد، فقط عمل؛ ما حرف و وعده‌ی خوب، زیاد شنیده‌ایم که در عمل آن حرف‌ها و وعده‌ها نقض شده اند، اگر عمل از طرف مقابل را ببینیم، ما هم عمل می کنیم.

,

حضور پرشور در انتخابات، مایه اقتدار و قدرت کشور است

, حضور پرشور در انتخابات، مایه اقتدار و قدرت کشور است, حضور پرشور در انتخابات، مایه اقتدار و قدرت کشور است,

حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در این ۴۲ سال دستاوردها و پیشرفت های زیادی در زمینه های علمی، فرهنگی، نظامی و..‌ داشته ایم.

,

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر حضور پرشور و جدی در انتخابات، افزود: حضور پرشور در انتخابات، مایه اقتدار و قدرت کشور بوده و سبب تاثیرگذاری در منطقه و جهان می شود.

,

بهترین راه برای مقابله با دشمن، مقاومت در مقابل است

, بهترین راه برای مقابله با دشمن، مقاومت در مقابل است, بهترین راه برای مقابله با دشمن، مقاومت در مقابل است,

امام جمعه ماکو در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان در سخنانی با اشاره به موضوع برجام، اظهار داشت: در بحث برجام دشمن بدون عمل به تعهداتش و برعکس با تحریم و گاهی با وعده و وعید می‌خواهد اراده‌ ملت ایران را بشکند و به زیاده‌خواهی‌هایش دست پیدا کند.

,

حجت الاسلام سید محمد هاشمی با بیان اینکه بهترین راه برای مقابله با دشمن، مقاومت در مقابل است، افزود: قرآن کریم می‌فرماید پیروزی با اهل مقاومت است و مکتب حضرت امام راحل(ره) نیز مکتب مقاومت است.

,

وی با اشاره به اینکه مصوبه مجلس در مورد برجام، یک اقدامی به‌هنگام و هوشمندانه و بازدارنده بوده است، گفت: همه مسوولان در تمامی سطوح، موظفند طبق نقشه راه ترسیمی از سوی رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان نیروی هوایی در ۱۹بهمن ۹۹ عمل کنند و یکصدا در همین مسیر پیش بروند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه