اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان:

مردم از پرداختن به شایعات خودداری کنند/۹۹ درصد مردم اصل انقلاب را قبول دارند

مردم از پرداختن به شایعات خودداری کنند/۹۹ درصد مردم اصل انقلاب را قبول دارند
حجت الاسلام عبدوس با اشاره به تلاش دشمن در تخریب نظام جمهوری اسلامی گفت: مردم ایران مانند گذشته حامیان واقعی نظام جمهوری اسلامی هستند و تلاش دشمنان در بزرگ جلوه دادن مشکلات بی نتیجه خواهد ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام خمینی(ره) گفت: دشمن به دنبال جلوه دادن و بزرگنمایی مشکلات و ضعف های کوچک انقلاب است و با نا امید کردن جوانان به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است اما با روحیه جهادی مردم موفق نشده و انقلاب روز به روز در حال پیشرفت بوده و دشمنان در حال عقب نشینی هستند.

عبدوس با اشاره به حسینی بودن قیام و انقلاب مردم ایران بیان کرد: انقلاب اسلامی در گذشته امتداد قیام عاشوراست و امروز این انقلاب با همان محوریت و استراتژی ادامه دارد و خواهد داشت و براساس نظرسنجی ها ۹۹ درصد مردم اصل نظام و رهبری را قبول داشته و به آن علاقه دارند.

وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مردم ایران با همان نشاط ، هوشمندی و هشیاری در حمایت از انقلاب نمایش عجیبی را در راهپیمائی ۲۲ بهمن ماه به اجرا گذاشتند که یادآور افتخارآفرینی مردم در مقاطع مختلف مانند تشییع حاج قاسم سلیمانی و سردار عزیز مردم سمنان و سرباز بزرگ حاج قاسم یعنی شهید شاطری بوده است.

عبدوس در آستانه شهادت شهید شاطری با اشاره به افتخارات این سردار بزرگ تصریح کرد: شهید شاطری یک انسان عجیب و نترس و شجاع در عرصه های مختلف نظامی و سازندگی بود و در سوریه با بسیج کردن ۵ هزار بسیجی و اقدامات جهادی و سازندگی درلبنان مانند ساخت جاده، ساخت مدارس و منازل پس از جنگ ۳۳ روزه و سایر افتخارات زیادی را از خود به جای گذاشت.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه جوانان باید روحی مطالبه گری داشته باشند خاطر نشان کرد: جوانان باید تحرک خود را حفظ کنند و از تجربیات پیشکسوتان بهره بگیرند و با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات باید یک تشکیلات قانونی مصوب شکل بگیرد و به دور از شایعه سازی های نادرست که موضوع بسیار جدی و مهم است فعالیت موثر داشته باشند.

عبدوس با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به سمنان گفت: مطالبه گری را میتوان از مسئولین آغاز کرد و به عنوان مثال مصوبات سفر رئیس قوای سه گانه باید پیگیری و نتایج آن به مردم اعلام شود تا جلوی سنگ انداری ها توسط ارگان های مختلف گرفته شود.

وی با اشاره به سرقت مسلحانه در بازار سمنان تاکید کرد: از نیروی انتظامی سمنان و گلستان جهت پیگیری سریع این موضوع و دستگیری این سارقان جنایتکار تشکر می کنم و از دستگاه قضا خواستار برخورد جدی و محاکمه آنان در بازار سمنان هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه