اخبار داغ

امام جمعه لنده مطرح کرد؛

ضرورت مشارکت اقشار مختلف مردم در کمک به مردم زلزله زده دنا

ضرورت مشارکت اقشار مختلف مردم در کمک به مردم زلزله زده دنا
حجت الاسلام هدایت محمودی اصل گفت: زلزله باعث وارد کردن خسارات زیادی به شهرستان دنا شده است که مشارکت و کمک به مردم این شهرستان باعث نوعدوستی و همدلی با مردم این شهرستان خواهدشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس حجت الاسلام هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


وی گفت: فقر و بیکاری از بزرگترین چالش های مهم در جامعه است که باید این دو مبحث مهم با اجرای عدالت و مدیریت صحیح و انقلابی رفع شود.

,
,



امام جمعه لنده تصریح کرد: فرهنگ کار باید به عنوان یک عبادت در جامعه تلقی شود و در این بین بر رزق و روزی حلال باید تاکید شود.

,
,
,



وی تاکیدکرد: در ماه ویژه خداوند ماه رجب قرار داریم، ماهی که بر اخلاق مداری و توجه به معنویت در آن توجه و توصیه های مومدی شده است.

,
,
,




حجت الاسلام محمودی اصل گفت: روز های مهمی برای پرونده هسته ای و برجام در حال شکل گیری است که پایان موعد ضرب العجل برای مقابله با تحریم ها اجرایی شده است که بعد از گذشت یکاه هنوز سیاست روشنی از سوی آمریکایی ها اعلام نشده است.

,
,
,
,



حجت الاسلام هدایت محمودی اصل گفت: بدون شک مصوبه مجلس یک اقدام راهبردی در حوزه مقابله با تحریم ها است که اگر طرف مقابل بخواهد همانند گذشته عمل کند ایران حق دارد از حقوق خویش دفاع کند.

,
,
,



امام جمعه لنده گفت: در کنار پرونده هسته ایران موضوع یمن به عنوان یک چالش مهم برای رئیس جمهور آمریکا قابل بررسی است که با گذشت شش سال هنوز با وجود محاصره کامل و فشارهای شبانه روزی دشمنان سعودی موفقیت های زیادی را کسب کنند.

,
,
,



این مسئول گفت: آتش بس و صلح در یمن متاثر از شکست های پی در پی آل سعود باعث رسوایی آمریکا در منطقه است به همین خاطر به دنبال جنگ یمن هستند تا پرونده جنگ یمن برای حضور در منطقه است.

,
,
,



محمودی اصل تاکید کرد: دومین سال است که به خاطر ویروس کرونا بیشتر مراسمات تحت الشعاع قرار گرفت که با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه ها را اجرایی کنیم.

,
,
,



وی گفت: ساماندهی فصای سبزیکی از توصیه های مردم به شهرداری است که در آستانه سال جدید باید این اهتمام صورت گیرد.

,
,
,



امام جمعه لنده گفت: عید ولایت و میلاد امام علی (ع) و روز پدر را پیشاپیش تبریک می گوییم.

,
,
,



وی گفت: زلزله شهرستان دنا باعث شد تا بخش های زیادی از منازل مسکونی باعث تخریب ۶٠تا١٠٠درصد شده است که بخش های کشاورزی و صنعتی آسیب جدی دیدند که انتظار داریم همه برای کمک به مردم عزیز شهرستان دنا با همدلی و همزبانی برای رفع مشکلات اولیه آنان همه بسیج شویم و یک نوعدوستی دیگر را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه