اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان یزد:

ولایت مداری موثرترین راه مقابله با توطئه‌های شوم استکبار جهانی است

ولایت مداری موثرترین راه مقابله با توطئه‌های شوم استکبار جهانی است
ناصری یزدی گفت: علما دوست‌دار و خیرخواه ملت هستند و ولایت فقیه موثرترین راه مقابله با توطئه‌های شوم استکبار جهانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت الله محمدرضا ناصری‌یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با توجه به سالروز شهادت آیت الله محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس گفت: شهید محلاتی از زمان جوانی همیشه همراه امام(ره) و جریانات انقلاب بود و این کار تا زمان شهادت تداوم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه تعداد زیادی از علمای انقلاب در رکاب امام راحل(ره) گام برداشتند و مظلومانه برای دفاع از ملت مظلوم به شهادت رسیدند ، اظهار داشت: روحانیت و علما برای پایداری نظام و جلوگیری از تفرقه افکنی دشمن مجاهدتهای بیشماری داشتند و همیشه در راستای جلوگیری از انحراف در کشور گام برداشتند و هیچ گاه با حکام و سلاطین سازش نکرده و در برابر ظلم مستکبران ایستادگی کردند.

,

وی ادامه داد: ملت باید دوست را از دشمن تشخیص دهند و بدانند که علما دوست‌دار و خیرخواه ملت هستند و ولایت فقیه موثرترین و ولایتمداری ملت ایران مهمترین راه مقابله با توطئه‌های شوم استکبار جهانی است.

,

امام‌جمعه یزد با اشاره به کودتای سوم اسفندماه توسط انگلیسی ها و ایستادگی علما در برابر آنها افزود: پیش از انقلاب حتی یک لحظه استقلال و اختیار سرمایه خودمان در کشور را نداشتیم به طوری که خود شاه نیز به آن اذعان داشت وخاطرات افرادی به مانند علم و فردوست نیز گویای همین موضوع است.

,

ناصری با اشاره به ثمرات انقلاب در کشور ادامه داد:انقلاب‌اسلامی در ۴۲ سال گذشته برکات زیادی داشته که نسل جوان نسبت به آنها آگاهی کامل ندارد.

,

وی افزود: یکی از اهداف دشمنان انقلاب‌اسلامی این بوده که با جنگ روانی و تبلیغاتی نگذارند ثمرات انقلاب به درستی به نسل جوان منتقل شود.

,

ناصری یزدی با توجه بصیرت بالای مردم استان یزد تأکید کرد: دولتمردان باید بیش از همیشه قدر ملت ایران را بدانند و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آنها بکار گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه