اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد؛

پشتیبانی از ولایت فقیه اساس نظام است/ خنثی کردن ایدئولوژی زدایی دشمنان با تقویت بصیرت ملت

پشتیبانی از ولایت فقیه اساس نظام است/ خنثی کردن ایدئولوژی زدایی دشمنان با تقویت بصیرت ملت
احمد سالک کاشانی گفت: اگر بصیرت جامعه و آگاهی و دلدادگی ملت ایران نسبت به انقلاب، قرآن، عترت و ولایت روز افزون تقویت شود، نقش جریان داخلی و استکبار جهانی حتما خنثی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: اساس انقلاب اسلامی ایران بر سه پایه برنامه های الهی در قالب قرآن و عترت قرآن، رهبری و امامت امت و مردم استوار است و در حقیقت این سه پایه، سه ضلع یک مثلث هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مجلس دهم ادامه داد: نقش مهم رهبری این است که امت را با محتوای دین در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، ایمانی و اعتقادی، ظلم ستیزی و ...با استفاده از برنامه های مختلف اسلام ناب، جامعه را با محتوی اسلام تطبیق دهد و این مسئله اساس پیروزی انقلاب اسلامی است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: تا زمانی که مردم به طور وسیع با بصیرت و آگاهی در صحنه باشند، اطاعت اعتقادی و تشکیلاتی از رهبری داشته باشند و به تعبیری وحدت امت حول محور حاکمیت شکل گیرد، انقلاب اسلامی با سرعت پیش خواهد رفت و چنانچه مردم بصیرت خود را از دست دهند و به دلیل مشکلات جای خالی ارتباط با قرآن، عترت، نظام و ... با مسائل دیگر پر خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود چهل و هفت بار بر واژه مردم تأکید داشتند، عنوان کرد: اساس کار این نظام، پشتیبانی از ولایت فقیه است و این مسئله دشمنان را سرکوب می کند.

,

حجت الاسلام سالک کاشانی با اشاره به اینکه دشمنان به این نتیجه رسیده اند که اگر دین، قرآن و عترت را از مردم بگیرند، پشتوانه این نظام و ولایت از بین خواهد رفت، ابراز کرد: بنابراین دشمنان به عترت، قرآن و ولایت حمله می کنند و شبکه های بیگانه به ستون های اصلی این انقلاب حمله می کنند و به این جریانات دامن می زنند و جریانات داخلی نیز به تبعیت از این سیاست های استکباری شیطان بزرگ به ایدئولوژی زدایی در داخل کشور می پردازند تا مسیر را منحرف کنند.

,

نماینده مجلس دهم با بیان اینکه این جریانات عنوان می کنند که دست از دین بردارید تا مشکلاتتان حل شود و آن کسی که می خواهد مشکلات را حل کند کشورهای آمریکا، اروپایی است، تصریح کرد: برخی از جریانات داخلی دین زدایی و اسلام زدایی را به تبعیت از شیطان بزرگ و فضای مجازی بیگانگان پیشه خود قرار داده اند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: اگر بصیرت جامعه و آگاهی و دلدادگی ملت ایران نسبت به انقلاب، قرآن، عترت و ولایت روز افزون تقویت شود، نقش جریان داخلی و استکبار جهانی حتما خنثی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه