اخبار داغ

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛

ورود ۲ سامانه بارشی از شمال غرب و جنوب غرب/ برف و باران ۵ روزه در کشور

ورود ۲ سامانه بارشی از شمال غرب و جنوب غرب/ برف و باران ۵ روزه در کشور
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود ۲ سامانه بارشی به کشور از بارش برف، باران و وزش باد شدید در اکثر مناطق کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس نقشه‌های آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور شده و در استان‌های واقع در شمال غرب و به تدریج غرب سواحل دریای خزر باعث بارش برف و باران و در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز بارش‌های پراکنده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
امروز برای بخش‌هایی از استان‌های کرمان، هرمزگان، نیمه جنوبی فارس، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی بارش پراکنده و وش باد شدید پیش بینی شده است. فردا در استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز،‌ سواحل دریای خزر بارش برف و باران و وزش باد و در  استان‌های بوشهر،‌فارس، کرمان،‌خراسان جنوبی، حراسان شمالی، ارتفاعات شمالی هرمزگان و شمال سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود.
,
 
,
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز دوشنبه در نوار شمالی و ارتفاعات کرمان و روز سه شنبه در نوار شمالی کشور افزایش ابر و بارش پراکنده روی خواهد  داد. روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور در استان‌های واقع در جنوب غرب و به تدریج جنوب و غرب کشور افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعدوبر و وزش باد شدید و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.
,
 
,
 انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه