اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی مطرح کرد؛

لزوم توسعه حمل و نقل هوایی آذربایجان‌غربی برای پاسخگویی به نیازها

لزوم توسعه حمل و نقل هوایی آذربایجان‌غربی برای پاسخگویی به نیازها
عیسی زاده گفت: با توجه هم مرز بودن آذربایجان‌غربی با سه کشور خارجی باید بخش حمل و نقل هوایی در استان برای پاسخگویی به نیازها توسعه یابد و فراهم کردن زمینه این مساله مورد توجه مسوولان امر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیسی زاده در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار داشت: توسعه ناوگان حمل و نقل هوایی می‌تواند زمینه ساز استقبال بیشتر حضور تجار و در نتیجه توسعه استان شود و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی افزود: تنوع صادرات و واردات در منطقه، رفت و آمد تجار و مسافران از طریق هوایی و وجود چند گمرگ مهم در آذربایجان غربی، ایجاب می‌کند که پروازهایی در ساعات مختلف دایر شود.

,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه اقتصادی آذربایجان غربی نیازمند توجه به بخش حمل و نقل استان است و در این بین حمل و نقل هوایی نقش موثری را برای فراهم کردن بستر توسعه دارد.

,

عیسی زاده اظهار داشت: آذربایجان غربی به لحاظ داشتن امکانات زیرساختی از جمله چند فرودگاه موقعیت مناسبی را برای توسعه حمل و نقل هوایی دارد و باید تدابیر لازم برای این بخش سنجیده شود.

,

وی گفت: توسعه ناوگان حمل و نقل هوایی زمینه ساز حضور تجار در آذربایجان غربی است و این امر می تواند توسعه استان را رقم بزند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه