اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز؛

البرز برای اعزام جهادگران به منطقه زلزله زده سی سخت اعلام آمادگی کرد/۷۰۰گروه جهادی و ۱۰۰ تیم واکنش سریع در انتظار نیازسنجیِ کهگیلویه

البرز برای اعزام جهادگران به منطقه زلزله زده سی سخت اعلام آمادگی کرد/۷۰۰گروه جهادی و ۱۰۰ تیم واکنش سریع در انتظار نیازسنجیِ کهگیلویه
مهران طیران گفت: به محض دریافت اولین اعلام نیاز، البرز آمادگی کامل برای کمک به مردم زلزله زده سی سخت را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول سازمان بسیج سازندگی استان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک از اعلام آمادگی جهادگران برای اعزام به منطقه زلزله زده سی سخت خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهران طیران با اشاره به اینکه گروه های جهادی زیادی با ما تماس گرفته و برای امدادرسانی به هموطنانمان داوطلب شده اند، افزود: در حال حاضر استان های فارس و اصفهان معین کهگیلویه و بویر احمد شده اند.
,
 
,
وی اظهار داشت: تا کنون اعلام نیازی از طرف سی سخت برای امدادرساتی صورت نگرفته و درخواستی هم برای ارسال اقلام داده نشده است، البته امروز شنبه در جلسه ای ویدئدوکنفرانسی درباره اعلام یا عدم نیاز این شهر اطلاعات دقیق تر داده خواهد شد.
,
 
,
طیران با اشاره به اینکه ۸۰۰ گروه جهادی در استان البرز فعالیت دارند و از این تعداد ۱۰۰ گروه تیم های واکنش سریع هستند، تصریح کرد: تجربه زلزله کرمانشاه نشان داد ازدحام جمعیت امدارسانی را سخت می کند.
,
 
,
مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: به محض دریافت اولین اعلام نیاز، البرز آمادگی کامل برای کمک به مردم سی سخت را دارد.
,
 
,
شایان ذکر است زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه  چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه