اخبار داغ

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان:

معاملات بورس منطقه زنجان ۱۷ درصد رشد یافت

معاملات بورس منطقه زنجان ۱۷ درصد رشد یافت
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: مجموع ارزش معاملات هفته گذشته (۲۵ تا ۲۹ بهمن‌ماه) این منطقه بیش از یک هزار و ۹۰۳ میلیارد و ۸۲۴ میلیون و ۲۰ هزار ریال بود که ۱۷ درصد نسبت به هفته ماقبل آن رشد یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طی هفته گذشته در مجموع 155 میلیون و 373 هزار و 525 سهم حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان، داد و ستد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: 56 درصد معاملات هفته گذشته به خرید و 44 درصد به فروش سهام اختصاص داشت.

,

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: ارزش سهام خریداری‌شده طی مدت مذکور بیش از یک هزار و 59 میلیارد و 769 میلیون و 26 هزار ریال بود.

,

وی اظهار داشت: ارزش سهام فروخته‌شده نیز بیش از 884 میلیارد و 54 میلیون و 793 هزار ریال بود.

,

نجفی خاطرنشان کرد: این معاملات توسط 24 کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

,

وی با اشاره به معاملات بورس منطقه زنجان در هفته ماقبل (18 تا 21 بهمن‌ماه) یادآور شد: طی این مدت نیز در مجموع 141 میلیون و 781 هزار و 401 سهم و حق تقدم سهام به ارزش بیش از یک هزار و 620 میلیارد و 908 میلیون و 837 هزار ریال در این منطقه، داد و ستد شد.

,

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به سایر فعالیت‌های این منطقه غیر از ارائه آموزش و ثبت معاملات سهام گفت: توقیف سهام، انتقال سهام، رفع توقیف و اصلاح مشخصات و تاییدیه‌های سهامداران، صدور شناسه‌های کاربری اینترنتی، اعلام پورتفو برای رفتن افراد به خارج از کشور، پاسخ به استعلامات دارایی بورس و فرابورس، ممنوع‌المعامله برخی افراد، گواهینامه‌های المثنی، همکاری با ادارات کل امور اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی، انحصار وراثت، سهام متوفیان و همچنین پاسخ به استعلام سایر نهادها از دیگر فعالیت‌های بورس منطقه است.

,

نجفی افزود: بورس منطقه‌ای، علاوه بر حوزه اقتصادی، همکاری‌هایی در پاسخ به استعلامات برخی نهادها مانند دادگاه و مراجع قضایی، ثبت اسناد و املاک و پلیس فتا دارد همچنین ارتباط مستمر با شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و ارتباط با شرکت‌های ناشر در سطح استان نیز از دیگر فعالیت‌های بورس منطقه‌ای زنجان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه