اخبار داغ

معاون بهزیستی استان مطرح کرد؛

کمک ۲ میلیاردی خیران برای احداث ساختمان جدید شیرخوارگاه لرستان

کمک ۲ میلیاردی خیران برای احداث ساختمان جدید شیرخوارگاه لرستان
وفایی گفت: ۲ خیر لرستانی برای احداث ساختمان جدید شیرخوارگاه فرشتگان استان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کردند و به زودی این مرکز افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا وفایی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در استان تنها یک مرکز شیرخوارگاه نگهداری کودکان وجود داشت که این ساختمان استیجاری بود و از مدتی قبل تلاش برای ایجاد یک ساختمان جدید صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,
وی افزود: در همین راستا با خیرین صحبت شد که دو خیر تقبل کردند هزینه ساختمان مرکز جدید شیرخوارگاه را پرداخت کنند و ساختمان جدید در مساحت ۸۰۰ متر در چهار طبقه احداث شده و یکی از خیرین برای ساختمان جدید دو میلیارد تومان هزینه کرد.
,
 
,
معاون بهزیستی لرستان تصریح کرد: یکی دیگر از خیرین نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای محوطه سازی و تکمیل این سازمان هزینه کرد و هم اکنون ساختمان آماده و خیر دیگری در حال تجهیز این مرکز است.
,
 
,
وفایی با اشاره به اینکه تلاش می شود تا به زودی این مرکز افتتاح شود گفت: در این مرکز تنها کار نصب تجهیزات باقی مانده که پیش بینی می شود تا پایان سال و یا اوایل سال آینده افتتاح شود و کودکان به مرکز جدید منتقل شوند.
,
 
,
وی بیان کرد: در حال حاضر ۳۰ کودک از سن نوزادی تا سه سالگی در شیرخوارگاه استان نگهداری می شوند که در ساختمان جدید، فضاهای مختلف و متنوع آموزشی، بازی، ورزشی و سایر بخش های مورد نیاز در نظر گرفته شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه