اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردل:

47 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردل تخریب شد

47 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردل تخریب شد
روح االه سعیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردل گفت: با دستور مقام قضایی، 47 ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان تخریب و قلع و قمع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله سعیدی  مدیر جهادکشاورزی شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان این خبر گفت:در جهت تحقق و اهداف حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی 41 مورد تبصره 2 ماده 10 و 6 مورد احکام قطعی قضایی در بخش دیناران و دشتک شهرستان اردل قلع و قمع شد.

سعیدی با اشاره به اهمیت حفظ کاربری در تامین امنیت غدایی جامعه اظهار داشت: قلع و قمع های صورت گرفته  منجر به یکپارچه سازی  110 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان شد.

وی افزود: هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی چناچه غیرمجاز و بدون اخذ مجوز باشد جرم محسوب شده و جهاد کشاورزی مکلف هستند نسبت به توقف عملیات اقدام و با همکاری مراجع قضایی با متخلفین برخورد قانونی انجام دهند.

سعیدی از کلیه بهره برداران بخش کشاورزی درخواست کرد: قبل از هرگونه ساخت و ساز و انجام هزینه با مراجعه به جهاد کشاورزی و مشورت با کارشناسان امور اراضی دستورات لازم جهت تغییر کاربری را کسب و سپس اقدام کنند.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه