اخبار داغ

رئیس پلیس چهارمحال و بختیاری؛

محدودیت های تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد برقرار است

محدودیت های تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد برقرار است
ایرج حسین پور رئیس پلیس چهارمحال و بختیاری گفت: محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد برقرار است، بالغ بر 19 هزار و 500 فقره برخورد با تخلفات در بحث محدودیت تردد شبانه در این استان صورت گرفت که حجم بسیار زیاد این تخلفات مربوط به شهرستان شهرکرد بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج حسین پور رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: محدودیت‌های ترددها در سه قالب و براساس ابلاغیه ستاد مبارزه با بیماری کرونا اعمال می‌شود.

وی گفت: صدور مجوزهای ضروری که پیش از این در فرمانداری‌ها صادر می‌شد از تاریخ  بیستم بهمن‌ماه برابر با ابلاغ ستاد مبارزه با بیماری کرونا به پلیس راهور و پلیس راه استان‌ها محول شده است.

حسین پور با اشاره به اینکه مجوزهای تردد شبانه، با حضور متقاضیان در پلیس راهور استان و در شهرستان در پلیس راهور همان شهرستان صادر می‌شود، افزود: صدور مجوزهای بین استانی در شهرستان شهرکرد با قرارگاه پلیس راه استان و در شهرستان های دیگر استان نیز با نزدیک ترین پلیس راه است.

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بخیتاری با بیان اینکه محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد برقرار است، ادامه داد: بالغ بر 19 هزار و 500 فقره برخورد با تخلفات در بحث محدودیت تردد شبانه در این استان صورت گرفت که حجم بسیار زیاد این تخلفات مربوط به شهرستان شهرکرد بوده است.

وی عنوان کرد: برابر با ابلاغیه ای که جدیدا به پلیس راهور استان ها ابلاغ شد مجوزهایی که فرمانداری‌ها پیش از این صادر کردند فاقد اعتبار بوده و متقاضیان باید برای صدور مجوز جدید مجددا مراجعه کنند.

حسین پور تاکید کرد: مجوزها برای تردد ادارات یا مجوز برای افرادی که لیست اسامی آنها از طریق فرمانداری‌ها به صورت جمعی به پلیس راهور واصل شده است نیازی به حضور و تمدید اعتبار مجوز تردد ندارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه