اخبار داغ

فرماندار شهرستان مطرح کرد؛

پیشگیری از قاچاق دام در سرپل ذهاب نیازمند طرح پلاک کوبی

پیشگیری از قاچاق دام در سرپل ذهاب نیازمند طرح پلاک کوبی
نورالدین فرزادی پور گفت: قاچاق دام یکی از پدیده‌های قاچاق در مبادی مرزی غرب کشور است که برای جلوگیری از این پدیده پلاک کوبی دام‌های سطح شهرستان در دستور کار دستگاه های مربوطه قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز  نورالدین فرزادی پور در جلسه مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان سرپلذهاب اظهار داشت: در یک مجموعه هدف آن با هماهنگی اعضای آن مجموعه حاصل می شود لذا همراهی و اقدام هماهنگ اعضا در یک مجموعه بسیار مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز  ,

وی افزود: مردم امروز در وضعیت سخت معیشتی قرار دارند و شیوع بیماری کرونا نیز فشار را چند برابر کرده است و نیاز است که ما وظایف خود را با جدیت بیشتری انجام دهیم.

,

فرماندار شهرستان سرپلذهاب تصریح کرد: حضور فعال در کار در آستانه تحویل سال نو و همچنین پیش رو بودن انتخابات سرنوشت ساز در فراهم نمودن زمینه های رضایتمندی مردم بسیار ضروری است.

,

فرزادی پور در ادامه به مضرات قاچاق کالا از مبادی مرزی شهرستان در اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: قاچاق دام یکی از پدیده های قاچاق در مبادی مرزی غرب کشور است که برای جلوگیری از این پدیده پلاک کوبی دام‌های سطح شهرستان در دستور کار دستگاههای مربوطه قرار گرفته است.

,

وی افزود: پلاک کوبی دام و احشام شهرستان از ایجاد مشکلات برای عشایر مرزنشین منطقه نیز جلوگیری خواهد کرد.

,

فرماندار شهرستان اذعان داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با راه انداختن ساز و کاری مناسب بازار شهرستان را کنترل نماید و از به وجود آمدن مشکل در زمینه توزیع کالا و اقلام اساسی در بازار شهرستان جلوگیری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه