اخبار داغ

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده‌ای استان:

سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف در لرستان به ۵۱ مورد افزایش یافت

سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف در لرستان به ۵۱ مورد افزایش یافت
فرشاد گفت: تعداد سامانه های هوشمند ثبت تخلف در لرستان از ۱۷ مورد به ۵۱ مورد افزایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، فریدون فرشاد اظهار داشت: تا مهر ماه امسال تعداد سامانه های هوشمند ثبت تخلف سرعت در محورهای استان ۱۷ مورد بود که با پیگیری های صورت گرفته در چند ماه اخیر تعداد این سامانه ها به ۵۱ مورد افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: براساس قرارداد با شرکت های پشتیبان تعداد این سامانه‌ها تا پایان سال به ۶۷ و در سال ۱۴۰۰ به ۷۸ سامانه افزایش خواهد یافت.

,

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای لرستان تصریح کرد: همه محورهای اصلی ورودی و خروجی استان مجهز به سامانه های هوشمند است و در حال حاضر ۱۹ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ دستگاه تردد شمار در محورهای استان فعال است که دوربین های نظارت تصویری، ترافیک و شرایط جوی را پایش می کنند و دستگاه های ترددشمار نیز به ثبت تردد به تفکیک نوع وسیله نقلیه و پایش سرعت وسایل نقلیه عبوری می‌پردازند.

,

فرشاد عنوان کرد: در مجموع چهار سامانه توزین حین حرکت در استان وجود دارد که در حال حاضر سامانه محور ازنا_ الیگودرز فعال است.

,

وی بیان کرد: سامانه توزین حین حرکت محور پلدختر_پل زال توسط پیمانکار در حال اجرا است که باید تا اردیبهشت ماه راه اندازی شود و سامانه پلیس راه چالانچولان در محور خرم آباد_ بروجرد هم در حال تجهیز است که به زودی به بهره برداری می رسد.

,

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به کاهش چشمگیر آمار تردد وسایل نقلیه در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: با توجه به محدودیت های ترافیکی ستاد ملی و استانی کرونا شاهد کاهش چشمگیر تردد در محورهای استان هستیم که بیشترین تردد در محور خرم آباد_ بروجرد(سه راهی چالانچولان) و کمترین تردد در محور الیگودرز_خمین ثبت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه