اخبار داغ

آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار؛

کاهش ۳۵۰ هزار تومانی سکه؛ دلار در آستانه بازگشت به کانال ۲۴ هزار تومان+ قیمت‌ها

کاهش ۳۵۰ هزار تومانی سکه؛ دلار در آستانه بازگشت به کانال ۲۴ هزار تومان+ قیمت‌ها
سکه امروز ۳۵۰ هزار تومان کاهش قیمت را ثبت کرد و هر دلار آمریکا با کاهش نرخ در آستانه بازگشت به کانال ۲۴ هزار تومان قرار گرفت؛ طلا هم بیش از ۴۰ هزار تومان کاهش قیمت را ثبت کرد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ قیمت انواع سکه، طلا و ارز امروز در بازارهای داخلی روند نزولی داشتند و نسبت به روز پنجشنبه گذشته ارزان‌تر شدند.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا,
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم‌اکنون نسبت به روز پنجشنبه گذشته با ۳۵۰ هزار تومان کاهش به ۱۱ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان رسید.
,
 
,
سکه طرح قدیم با کاهش ۲۹۸ هزار تومانی ۱۱ میلیون تومان به فروش رفت.
,
 
,
نیم سکه در جریان معاملات روز جاری ۱۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد و ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۶۰ هزار تومان افت، ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد.  سکه یک گرمی هم کاهش ۵۰ هزار تومانی را ثبت کرد.
,
 
,
قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی روز گذشته و در آخرین روز کاری هفته میلادی ۱۷۸۴ دلار و ۱۳ سنت معامله شد.
,
 
,
هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز نسبت به روز پنجشنبه گذشته با ۳۱ هزار کاهش یک‌میلیون و ۱۱۰  هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با ۴۱ هزار تومان افت یک‌میلیون و ۴۸۰ هزار تومان خرید و فروش شد.
,
 
,
بازار ارز هم امروز روند نزولی را طی کرد. نرخ هر دلار آمریکا با ۱۶۸ تومان کاهش به مرز کانال ۲۴ هزار تومانی رسید و ۲۵ هزار و ۳ تومان به فروش رسید. قیمت هر اسکناس یورو هم با ۴۳۲ تومان کاهش به ۲۹ هزار و ۸۶۶ تومان رسید.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه