اخبار داغ

مدیرعامل خبرگزاری ایرنا:

رسانه‌ها حاملان خبرهای خوب باشند

رسانه‌ها حاملان خبرهای خوب باشند
مدیرعامل خبرگزاری ایرنا گفت: رسانه‌ها به جای تمرکز بر انتشار خبرهای منفی و ناامیدکننده، حاملان خبرهای خوب برای مردم بوده و روحیه امید به آینده را در آن‌ها تقویت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا نوروزپور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: در شرایط کنونی تبیین دستاوردهای انقلاب و تزریق روحیه امیدواری به جامعه یکی از وظایف رسانه‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی با انتقاد از عدم همخوانی خط مشی برخی رسانه‌ها با تبیین و بازخوانی دستاوردهای نظام و انقلاب، خاطرنشان کرد: متاسفانه رسانه‌ها به جای انتشار و انعکاس اخبار خوب و امیدوارکننده به مردم، مرتبا خبرهای منفی و ناامیدکننده را نشر می‌دهند.

,

مدیرعامل خبرگزاری ایرنا بیان کرد: در حالی ده‌ها خبر خوب و امیدآفرین در سایه نشر اخبار منفی قرار گرفته و دیده نمی‌شوند که فعالان رسانه‌ای باید اخبار خوب نظام را به مردم منتقل کرده و نشر دهند.

,

نوروزپور با تاکید بر اینکه سیره، روش و منش امام راحل باید به صورت عملی مورد توجه مسوولان و رسانه‌ها قرار گیرد، افزود: رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب خطاب به مسوولان و رسانه‌ها بازتاب و آئینه‌ای از سیره و روش امام خمینی (ره) در گذشته است.

,

وی تصریح کرد: فعالان عرصه رسانه باید توصیه‌های امام راحل مبنی بر انتقاد به دور از بدزبانی، تخریب و انتقام‌گیری، قلم زدن در مسیر تعالی و پیشرفت کشور، حمایت از مردم و مبارزه با فساد را سرلوحه رسالت کاری خود قرار داده و در این مسیر قلم بزنند.

,

مدیرعامل خبرگزاری ایرنا ادامه داد: رهنمودهای معمار کبیر انقلاب در کلام مقام معظم رهبری به ویژه خطاب به مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و تصمیم‌ساز کشور دیده می‌شود.

,

نوروزپور با اشاره به اینکه رسانه‌ها منعکس‌کننده مواضع مسوولان هستند، گفت: اگر این مواضع هم‌سنگ و هم‌شان مواضع امام و رهبری و در مسیر آرمان‌های انقلاب باشد، روحیه امیدواری به نظام و انقلاب اسلامی در مردم تقویت می‌شود.

,

وی تاکید کرد: از این‌رو مسوولان در اظهارنظرات و تبیین موضوعات باید از تحریف و ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در جامعه خودداری کرده و بدزبان نباشند.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه