اخبار داغ

استاندار یزد خبرداد؛

باید مشکل تامین خوراک واحدهای معدنی استان برطرف شود

باید مشکل تامین خوراک واحدهای معدنی استان برطرف شود
استاندار یزد گفت: چالش آب یکی از مهمترین دغدغه های سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی استان محسوب می شود که امیدواریم با انتقال خط دوم آب این مشکل تا حدود بسیار زیادی برطرف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمد علی طالبی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد اظهار داشت: دستگاههای اجرایی، نظارتی و قضایی استان بهترین تعامل و همکاری را با یکدیگر داشته و به لطف همکاری وهمدلی بسیاری از مشکلات صنعتی در همین استان مرتفع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی با بیان اینکه در زمان کرونا بخش خصوص استان درکنار نهادهای دولتی نهایت تلاش خ را به کار گرفته تا کمترین فشار به مردم وارد شود اظهار داشت: میزان سرمایه گذاری و شاخص های مربوط به مجوز سرمایه گذاری وزمین های واگذاری شهرک صنعتی و همچنین وجود رتبه های برتر نشان از این موضوع بوده که استان یزد در زمینه سرمایه گذاری جز استانهای برتر کشور است.
,
 
,
طالبی یکی از مهمترین دغدغه های سرمایه گذاران را آب ذکر کرده وخاطرنشان کرد: علیرغم مزایای فراوان سرمایه گذاری در استان یزد، مشکل آب یکی از مشکلات عمده است که امیدواریم با تدبیر وزیر صمت ، خط دوم انتقال آب از خلیج فارس هرچه سریعتراجرایی شود تا این مشکل برطرف و این استان بتواند از مزایای سرمایه گذاری های خود به خوبی استفاده کند.
,
 
,
وی با بیان اینکه برای سرمایه گذاری در شهرستانهای محروم استان نیازمند ایجاد زیرساخت های لازم برای تشویق سرمایه گذاران هست اظهار داشت: اگر ۴۰ میلیارد تومان سال۹۹ و۴۰میلیارد سال۱۴۰۰از محل شهرکهای صنعتی به استان بازگردد میتوان تاحدودی این زیرساختها را فراهم کرد.
,
 
,
طالبی در مورد خوراک شهرک های صنعتی ومعدنی استان نیز تصریح کرد: واحدهای استان اکنون دچار کمبود هستیم وامیدواریم تامین خوراک شهرستانهای اردکان و بافق با مصوباتی که در این جلسه تصویب خواهد شد برطرف گردد.
,
 
,
محمد علی طالبی استانداریزد در پایان گفت: برای تکمیل چرخه فولاد در استان درخواست پنج واحد اسفنجی جدید در استان داریم که سرمایه گذاران ان اکنون پای کارهستند همچنین دو واحد تولیدی ورق که متقاضی سرمایه گذاری هستند اکنون وجوددارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه