اخبار داغ

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر خراسان رضوی:

حمایت قاطع از «سوت‌زن‌ها» در خراسان رضوی/ سوت‌زن‌های اخراجی به کار خود بازگشتند

حمایت قاطع از «سوت‌زن‌ها» در خراسان رضوی/ سوت‌زن‌های اخراجی به کار خود بازگشتند
سردار افراسیابی گفت: حمایت قاطعی از سوت‌زن‌ها در خراسان رضوی انجام شده است و در حال حاضر با پیگیری‌هایی که از سمت ستاد امر به معروف شده، افرادی که به دلیل گزارش فساد از کار برکنار شده بودند به کار خود بازگشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی‌اکبر افراسیابی، دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون حمایت‌های انجام شده از سوت‌زن ها (افشا گران فساد) اظهار کرد: سوت‌زنی مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر است از این رو ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال ترویج این‌چنین اقدامات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: از تمام آحاد مردم در قشرهای مختلف درخواست داریم تا در صورت مشاهده فساد و تخلف آن را به ما و دستگاه‌های نظارتی اطلاع دهند زیرا این امر در ابتدا باعث توقف فساد و جلوگیری از ترویج منکر می‌شود.

,

افراسیابی با تأکید بر اینکه هماهنگی خوبی با دستگاه قضا و پلیس جهت حمایت از سوت‌زن ها صورت گرفته است، گفت: در حال حاضر در ادارات مختلف افرادی هستند که فسادها را گزارش می‌دهند و ما از این امر استقبال و حمایت می‌کنیم و تا کنون موارد فراوانی بوده که پیگیری و به نتیجه رسیده است.

,

گروه "طلایه‌داران معروف" تعطیل نشده است

, گروه "طلایه‌داران معروف" تعطیل نشده است, گروه "طلایه‌داران معروف" تعطیل نشده است,

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر خراسان رضوی پیرامون گروه‌های «طلایه‌داران معروف» تصریح کرد: گروه‌های «طلایه‌داران معروف» در استان تعطیل نشده است و علی‌رغم اینکه تشکیل و ساماندهی گروه‌های طلایه‌داران معروف وظیفه ابلاغی ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیست اما با توجه به تأکید آیت‌الله علم الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، این گروه‌ها در حال ساماندهی و آموزش هستند و هم‌اکنون این افراد در ادارات مختلف حضور دارند.

,

حمایت قاطع از سوت‌زن‌ها در خراسان رضوی/ سوت‌زن‌های اخراجی به کار خود بازگشتند

, حمایت قاطع از سوت‌زن‌ها در خراسان رضوی/ سوت‌زن‌های اخراجی به کار خود بازگشتند, حمایت قاطع از سوت‌زن‌ها در خراسان رضوی/ سوت‌زن‌های اخراجی به کار خود بازگشتند,

وی خاطرنشان شد: حمایت قاطعی از سوت‌زن ها در خراسان رضوی انجام شده است و در حال حاضر با پیگیری‌هایی که از سمت ستاد امر به معروف شده، افرادی که به دلیل گزارش فساد از کار برکنار شده بودند دوباره به کار خود بازگشته‌اند و تعداد قابل توجهی از مسئولان و مدیرانی که دچار فساد شده بودند شناسایی و برکنار شدند که تعدادی از آن‌ها رسانه‌ای شد.

,

افراسیابی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مسئول پیگیری امر فساد نیست بلکه ما مسئول امر به معروف هستیم و اگر فسادی در اداره یا سازمانی دیده می‌شود ما از مسئول مربوطه می خواهیم که این فساد برطرف شود و در صورتی که آن مسئول یا مدیر نیز پیگیر این فساد نشود به دلیل اینکه در کار خود کوتاهی کرده، پیگیری اقدامات او نیز می‌شوم.

,

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر خراسان رضوی یادآور شد: دادن حکم برای مفسدین بر عهده ستاد امر به معروف نیست از این رو ما به دنبال این هستیم که مردم را تشویق کنیم که در صورت مشاهده فساد حتماً آن را گزارش کنند و بی تفاوت از آن عبور نکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه