اخبار داغ

مدیرکل محیط زیست استان البرز مطرح کرد؛

اعلام جرم محیط زیست البرز علیه مدیران شهرک صنعتی نظرآباد و سپهر/ تالاب صالحیه کم بود، پای فاضلاب به دشت‌های اطراف هم باز شد!

اعلام جرم محیط زیست البرز علیه مدیران شهرک صنعتی نظرآباد و سپهر/ تالاب صالحیه کم بود، پای فاضلاب به دشت‌های اطراف هم باز شد!
فردین حکیمی گفت: پس از انسداد مسیر ورود فاضلاب به تالاب صالحیه برای دو شهرک صنعتی نظرآباد و سپهر اعلام جرم کرده‌ایم و در حال پیگیری در مراجع قضائی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کل محیط زیست استان البرز با اشاره به اینکه متاسفانه فاضلاب دو شهرک صنعتی به سمت تالاب صالحیه هدایت می شد، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: مسیر ورود فاضلاب به تالاب مسدود و فاضلاب به دشت های مجاور هدایت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
فردین حکیمی افزود: البته تخلیه فاضلاب در تالاب و منابع زیستی دیگر مانند خاک و آب‌های سطحی هم از نظر محیط زیست تخلف محسوب می شود، در نتیجه ما برای دو شهرک صنعتی نظرآباد و سپهر اعلام جرم کرده ایم و در حال پیگیری در مراجع قضائی است.
,
 
,
وی اظهار داشت: تصفیه خانه شهرک صنعتی هشتگرد راه ‌اندازی شده است اما دو واحد صنعتی مستقر در آن مشکل دارند که تصفیه ‌خانه یکی از این واحدها راه ‌اندازی شده و واحد دیگر نیز تعهد داده تا ۲۰ اسفند ماه تصفیه خانه خود را به طور کامل راه‌اندازی کند.
,
 
,
مدیر کل محیط زیست استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه مشکل تصفیه خانه شهرک صنعتی هشتگرد تا عید حل می ‌شود و تصفیه خانه سپهر هم در مرحله افتتاح است، تصریح کرد: شهرک صنعتی نظرآباد تصفیه خانه دارد اما استانداردها را رعایت نمی‌کند و در صورت توجه ویژه قطعاً مشکلی نخواهد داشت.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه