اخبار داغ

در جلسه افتتاحیه راهیان نور مجازی مطرح شد؛

بارگذاری تولیدات فرهنگی برنامه راهیان نور مجازی از طریق سایت "مرصادیار"

بارگذاری تولیدات فرهنگی برنامه راهیان نور مجازی از طریق سایت "مرصادیار"
محمد رسول اکبری مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: بر اساس دستورالعمل ها و ابلاغیات تولیدات فرهنگی برنامه راهیان نور مجازی از طریق سایت "مرصادیار" بارگذاری خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، محمد رسول اکبری در جلسه افتتاحیه راهیان نور اظهار داشت: با توجه به انتشار ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی هم به سمت فضای مجازی سوق داده شد.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با اشاره به اهمیت برنامه های فرهنگی برای دانش آموزان گفت: طبق توافق سازمان بسیج مستضعفین و وزارت آموزش پرورش مقرر شد اردوهای راهیان نور دانش آموزی بصورت مجازی برگزار شود.

وی گفت: در طی سال با برگزاری جلسات متعدد در صدد بودیم و برنامه ریزی کردیم که این حرکت معنوی برای دانش آموزان تعطیل نشود و بتوانند از این برنامه فرهنگی در یادمان های دفاع مقدس استفاده کنند.

 یونس عزیزی در مراسم افتتاحیه راهیان نور اظهار داشت: اردوهای راهیان نور به علت شرایط ویروس کرونا متحول شد.

مسئول سازمان اردویی گردشگری راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: وزارت آموزش پرورش و سازمان بسیج مستضعفین با مشارکت یکدیگر اجرای برنامه فرهنگی اردوهای راهیان نور را در فضای مجازی در نظر گرفتند؛ به این منظور جلسات تخصصی متعددی برگزار شد.

وی در ادامه گفت: طرح جامع هدف ما ۳۵ هزار دانش آموز در سطح استان کرمانشاه است. این اردوها در سیکل دو روزه انجام خواهد شد.

عزیزی گفت: قطعاً برنامه هایی که در یادمانها بصورت زنده با حضور راویان مجرب دفاع مقدس و روحانیون برجسته برگزار خواهیم کرد، همان کیفیت اردوهای حضوری را دارد.

وی با اشاره به مدیریت بومی برنامه ها افزود: در هر شهرستانی که ظرفیت اجرای راهیان نور را داشته، مدیریت این برنامه فرهنگی را به دانش آموزان و معلمان همان شهرستان محول کرده ایم.

عزیزی گفت: از نیمه دوم اسفندماه این برنامه سیاحتی زیارتی بصورت مجازی در سامانه"شاد" برای دانش آموزان و اولیا ارائه می شود.

وی گفت: بر اساس دستورالعمل ها و ابلاغیات تولیدات فرهنگی برنامه راهیان نور مجازی از طریق سایت "مرصادیار" بارگزاری خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه