اخبار داغ

مدیر دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه:

روند افزایش مبتلایان به کرونا در تربت حیدریه نگران‌کننده است

روند افزایش مبتلایان به کرونا در تربت حیدریه نگران‌کننده است
ابراهیمی پور گفت: در یک هفته اخیر ۷۱ مورد مبتلای قطعی کووید ۱۹ شناسایی و ۳۲ بیمار در بیمارستان بستری شده‌اند و این نوع روند افزایش آمار برای منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نگران کننده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین ابراهیمی پور، مدیر دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس اظهار کرد: تا کنون ۱۵۰ دوز واکسن روسی کرونا برای ۷۵ نفر از پرسنل درمان بیمارستان نهم دی تربت حیدریه که در خط مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار گرفته اند تزریق شده است.

وی تصریح کرد: این محموله دارویی در ۲ نوبت به پرسنل بیمارستان نهم دی که در جایگاه نخست درمان بیماران کرونایی قرار دارند، مورد استفاده قرار گرفته‌ است.

ابراهیمی پور بیان کرد: این میزان به تعداد پرسنل یاد شده می‌باشد و در فاز دوم نیز این واکسن وارد محدوده تحت پوشش این دانشگاه خواهد شد.

وی با اشاره به روند افزایشی موارد بستری و مبتلایان قطعی شناسایی شده کرونا در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه، نسبت به اوج گیری دوباره بیماری هشدار داد.

ابراهیمی پور گفت: در یک هفته اخیر ۷۱ مورد مبتلای قطعی کووید-۱۹ شناسایی و ۳۲ بیمار در بیمارستان بستری شده‌اند و این نوع روند افزایش آمار برای منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نگران کننده است.

مدیر دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه خاطر نشان کرد: متاسفانه در همین مدت ۴ نفر از همشهریان جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: ازابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶ هزار و ۶۵ مبتلای مثبت قطعی در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی شده که از این تعداد ۳ هزار و ۸۳۶ بیمار در بخش‌های مراقبتی بستری و متاسفانه ۳۳۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

ابراهیمی پور تاکید کرد: سهل‌انگاری‌های مردم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی یک تهدید جدی برای سلامت جامعه بشمار می‌رود.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر ساکن شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می‌دهد.

این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در مه‌ولات دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه