اخبار داغ

کدخدایی:

سلامت مردم را در کنار سلامت انتخابات ملاک قرار دهیم

سلامت مردم را در کنار سلامت انتخابات ملاک قرار دهیم
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه از نخبگان کشور درخواست داریم که ما را در بهتر اجرا کردن انتخابات ۱۴۰۰ همراهی کنند، گفت: در کنار سلامت انتخابات باید سلامت مردم را ملاک قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز (یکشنبه) در مراسم اختتامیه رویداد ایده نگرانی بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: به هر حال ویروس منحوسی که جامعه بشریت را درگیر کرده و در همه جای دنیا همه مشغول مبارزه با آن هستند، در جای جای کشور ما نیز همه درگیر آن هستند و همه مسئولین و دستگاه‌ها نیز به دنبال آن هستند که در حوزه مسئولیتشان مشکلاتی که این ویروس ایجاد کرده است را مرتفع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کدخدایی با بیان اینکه باید از وزارت بهداشت تشکر ویژه داشته باشیم که در خط مقدم مبارزه با این ویروس است افزود: آنچه که اهمیت دارد این است که مبارزه و مقابله با این ویروس نیازمند مشارکت همه عزیزان و همه آحاد جامعه است و فقط مسئولین نمی‌توانند بار مبارزه با آن را به دوش بکشند.

,

سخنگوی شورای نگهبان گفت: از نخبگان سراسر کشور درخواست داریم که ما را در بهتر اجرا کردن انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ همراهی کنند که با وضعیت شیوع این ویروس منحوس، چگونه بتوانیم انتخابات سالمی برگزار کنیم.

,

کدخدایی با بیان اینکه در کنار سلامت انتخابات باید سلامت مردم را ملاک قرار دهیم، گفت: چیزی حدود ۴۰۰ نفر از نخبگان درگیر این رقابت بودند و امیدوار هستیم حرکتی که امسال آغاز شد در بخش‌های دیگر ادامه پیدا کند. نظرخواهی از نخبگان می‌تواند مشکلات ما را حل کند و کمک عظیمی به مسئولین محسوب شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه