اخبار داغ

مدیر هلال احمر اسفراین:

ورود دو نفر از بیراهه به آلبلاغ حادثه‌ساز شد

ورود دو نفر از بیراهه به آلبلاغ حادثه‌ساز شد
ابراهیم سارمی گفت: دو نفر جهت روبرو نشدن با نیروهای امنیتی از بیراهه قصد ورود به منطقه معدن آلبلاغ را داشتند که یکی از آنها از ارتفاع ۱۰ متری سقوط کرد و مصدوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم سارمی، مدیرهلال احمر شهرستان اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه ورود غیرقانونی افراد به منطقه آلبلاغ اظهار داشت: عصر روز گذشته دو نفر به منظور برداشت غیر قانونی سنگ معدن از معدن برستو  و روبرو نشدن با نیروهای پلیس مستقر در منطقه از بیراهه وارد منطقه شدند.

وی با اشاره به اینکه مسیری که این افراد انتخاب کرده بودند، صعب العبور بود، گفت: یکی از این دو نفر بعد از گم کردن مسیر، در ارتفاعات نوشیروان (سد بیدواز)  از ارتفاع ۱۰ متری سقوط کرده و از ناحیه سر دچار آسیب جدی شده است.

سارمی افزود: بعد از اطلاع از حادثه دو تیم به منطقه اعزام شدند و به دلیل سخت بودن مسیر با استفاده از طناب و ابزار کوهستان مصدوم را بعد از انجام کمک های اولیه از ارتفاع ۵۰ متری به داخل دره هدایت کردند.

این مقام مسئول  خاطرنشان کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه آغاز شد و به دلیل دشوار بودن منطقه عملیات تا سه بامداد ادامه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصراترک,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه