اخبار داغ

مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری:

فارسان دشت ممنوعه ندارد/ ۳ هزار هکتار از اراضی شهرستان فارسان به سیستم آبیاری نوین مجهز است

فارسان دشت ممنوعه ندارد/ ۳ هزار هکتار از اراضی شهرستان فارسان به سیستم آبیاری نوین مجهز است
عطاالله ابراهیمی مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در شهرستان فارسان حدود ۱۶ هزار هکتار اراضی کشاورزی وجود دارد و پتانسیل بسیار خوبی در این بحث دارد و جزء معدود بخش‌هایی از استان می‌باشد که دارای دشت‌های ممنوعه نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عطاالله ابراهیمی مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مسائل و مشکلات 4 شهرستان اردل، کیار، کوهرنگ فارسان در نشستی با حضور نماینده محترم این 4 شهرستان و همچنین فرمانداران محترم این شهرستان‌ها برگزار شد ومسائل و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی افزود: طرح های انتقال آب در شهرستان‌های مذکور، طرح‌های بسیار خوبی هستند و جهاد کشاورزی در این زمینه طرح ها و برنامه‌های متنوعی برای تأمین آب و شبکه‌های آبیاری نوین برای این شهرستان‌ها در نظر دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه باغات در این شهرستان‌ها وجود دارد که به امید خدا از زمان انتقال آب و اجرای سیستم‌های نوین آبیاری چیزی حدود 4 هزار هکتار از اراضی این شهرستان‌ها تأمین آب می شود  که توسعه بسیار خوبی در بخش کشاورزی اتفاق خواهد افتاد.

,

ابراهیمی اظهار داشت: در شهرستان فارسان حدود 16 هزار هکتار اراضی کشاورزی وجود دارد و پتانسیل بسیار خوبی در این بحث دارد و جز معدود بخش‌هایی از استان می‌باشد که دارای دشت‌های ممنوعه نیست.

,

وی بیان داشت: توسعه بخش کشاورزی در قالب شهرک‌های کشاورزی و همچنین اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در دست پیگیری و اجرا هستند که خوشبختانه بالغ‌بر 3 هزار هکتار از اراضی این شهرستان تحت اجرای سیستم نوین آبیاری قرارگرفته و توسعه پیدا خواهند کرد.

,

ابراهیمی تصریح کرد: در بخش شهرک‌های کشاورزی، مجتمع دام‌پروری و همچنین تولید قارچ در شهر جونقان ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری خیلی خوبی داریم که با بررسی و رفع مشکلات شهرک‌ها و بررسی زیرساخت‌ها توسعه بسیار خوب و افزایش تولید در بخش کشاورزی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه