اخبار داغ

اعزام اولین گروه جهادی شهرستان لنده به سی‌سخت

اعزام اولین گروه جهادی شهرستان لنده به سی‌سخت
فرمانده سپاه ناحیه لنده از اعزام اولین گروه جهادی بسیج سازندگی این شهرستان جهت خدمت رسانی به مردم سی سخت خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌الله ویسی فرمانده سپاه ناحیه لنده با صبح زاگرس، با اشاره به وقوع زلزله شهرستان دنا و ضرورت امدادرسانی و کمک به مردم این شهرستان گفت: حوادث قهری و طبیعی یک امر غیرقابل اجتناب است ولی مدیریت بحران بعد از این حوادث می‌تواند تسکین درد مردم به خصوص در زمان بحران باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس،,

وی افزود: بسیج و سپاه به عنوان خادم مردم چه در مواقعی که وضعیت آرام باشد و چه در مواقع بحرانی به خصوص سیل و زلزله و سایر موضوعات در کنار مردم است.

,

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: به منظور کمک رسانی بهتر به زلزله‌زدگان شهرستان دنا امروز صبح اولین گروه جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده به منظور خدمات رسانی به مردم عازم شهرستان دنا شد.

,

وی افزود: در روزهای آینده نیز گروه‌های مختلف جهادی بنا به صلاحدید مسئولان بسیج و سپاه در استان نیز به شهر سی سخت اعزام خواهند شد تا در امر کمک رسانی مشارکت لازم را داشته باشند.

,

ویسی اظهارکرد: گروه‌های جهادی بسیج خواهران نیز تا پایان هفته جاری با پخت بیش از بیست هزار قرص نان محلی نیز مردم شهرستان دنا را یاری خواهند کرد.

,

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: همشهریان عزیزمان در سی‌سخت باید این را خوب بدانند که مردم شهرستان لنده در کنار آنان خواهند بود در برای کمک به مردم این شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه