اخبار داغ

تذکر شفاهی نمایندگان اراک در صحن علنی برای پیگیری مشکلات هپکو؛

آصفری: مشکل کارگران هپکو در نشست سران قوا پیگیری شود/کریمی: حل موانع پرداخت حقوق کارکنان

آصفری: مشکل کارگران هپکو در نشست سران قوا پیگیری شود/کریمی: حل موانع پرداخت حقوق کارکنان
نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی خطاب به مسئولین دولت و رئیس مجلس خواستار پیگیری مطالبات کارگران و حل مشکلات شرکت هپکو شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ محمدحسن آصفری و علی‌اکبر کریمی نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 3 اسفندماه) مجلس در تذکر شفاهی خطاب به مسئولین دولت و رئیس مجلس خواستار پیگیری مطالبات کارگران و حل مشکلات شرکت هپکو اراک شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

محمدحسن آصفری در تذکری شفاهی از رئیس مجلس شورای اسلامی خواست تا نسبت به موضوع کارگران کارخانه هپکو اراک ورود کند.

,

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه در اوایل مجلس یازدهم گفته شد به‌جای اینکه در اتاق وزرا موضوعات را پیگیری کنیم، وزرا را به مجلس خواهیم آورد. وزرا آمدند اما به تعهداتشان عمل نمی‌کنند. با توجه به مشکل کارخانه هپکو اراک، کارگران این کارخانه دو ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند و علی‌رغم اعتراضی که دارند، هیچ اراده‌ای در دولت برای حل مشکلات این افراد وجود ندارد.

,

وی تصریح کرد: آقای قالیباف؛ شما در شورای هماهنگی سران قوا مسئله کارخانه هپکو را پیگیری کنید، زیرا با توجه به اینکه در آستانه سال جدید و عید نوروز هستیم، کارگران در وضعیت نامناسب اقتصادی به سر می‌برند، وزیر کار و رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیز هفته گذشته در کمیسیون اجتماعی مجلس، وعده پیگیری این مسئله را دادند، اما باگذشت یک هفته هنوز اتفاقی رخ نداده است.

,

آصفری یادآور شد: به نظر می‌رسد که سازمان تأمین اجتماعی اراده‌ای برای حل مشکل کارگران هپکو ندارد و امروز در این سازمان به‌نوعی گروکشی می‌کنند!

,

موانع پرداخت حقوق و معوقه کارکنان شرکت هپکو باید حل شود

, موانع پرداخت حقوق و معوقه کارکنان شرکت هپکو باید حل شود, موانع پرداخت حقوق و معوقه کارکنان شرکت هپکو باید حل شود,

علی‌اکبر کریمی نیز در تذکر شفاهی خود اظهار داشت: از مردادماه امسال سهام شرکت هپکو به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شد و موضوع تهاتر بدهی‌های این شرکت به‌عنوان اصلی‌ترین مانع ادامه فعالیت از همان زمان در دست پیگیری است اما متأسفانه هنوز به سامان نرسیده است.

,

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار داریم هر چه سریع‌تر این کار با پیگیری‌های هیئت دولت اجرایی شود تا حقوق عقب‌افتاده کارکنان شریف این دولت در آستانه آغاز سال جدید و در پایان سال 99 با حمایت سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شود.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه