اخبار داغ

اظهارات چالشی ادامه‌دارِ معاون وزیر بهداشت؛

عامل اصلی کرونا جهش‌یافته عراق است!

عامل اصلی کرونا جهش‌یافته عراق است!
سخنان پرتناقض رئیسی از این جهت قابل بررسی است که او فقط به کشور عراق اشاره دارد درحالی که ترکیه به لحاظ ارتباط با اروپا، درصد بیشتری از ورود مسافران از اروپا را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت روحانی مانند برخی دیگر از سخنان پرتناقض خود، شب گذشته در شبکه دوم سیما با ارائه آمار و اطلاعاتی در خصوص کرونای انگلیسی بار دیگر به صورت تلویحی زائران عتبات عالیات را مقصر ورود کرونای جهش یافته به ایران دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

او همچنین به آزمایش‌های دستکاری شده و غیرواقعی PCR در مزرهای زمینی اشاره کرد. هرچند او تمام مرزهای زمینی را خطاب قرار میداد اما به صورت زیرکانه‌ای اشاره اصلی خود را به مرز عراق معطوف ساخت.

,

اقدام ناپسند دیگر رئیسی، نمایش آمار مقصد خروج اتباع ایرانی از کشور بود که در عین ناباوری، کشور ترکیه با خروج بیش از ۱۰۹ هزار نفر در رتبه پنجم قرار گرفته و کشور عراق با ۱۰۲ هزار نفر در رتبه اول! این درحالی بود که طبق تصاویر دیگر از سخنان او، آمار بر اساس بیشترین به کمترین رتبه بندی شده بود.

,

سخنان پرتناقض رئیسی از این جهت قابل بررسی است که او فقط به کشور عراق اشاره دارد درحالی که ترکیه به لحاظ ارتباط با اروپا، درصد بیشتری از ورود مسافران از اروپا را دارد. از طرفی طبق آمارهای وزارت بهداشت عراق، میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در عراق خصوصا در شهرهای کربلا و نجف بسیار کم است. شاید بتوان اربعین سال ۹۹ را یکی از اصلی ترین دلایل استناد به این آمار دانست چراکه بیش از ۱۴ میلیون نفر در مراسم اربعین حضور یافته و به جرات میتوان گفت، پرتکل‌های مرسوم جهانی در این مراسم رعایت نشد و طبق پیش بینی‌ها میبایست در عراق شاهد بحران و خیل عظیمی‌از کشته‌ها می‌بودیم در حالی که این اتفاق به هیچ وجه رخ نداد!

,

این اولین بار نیست که رئیسی سخنانی از این دست بیان می‌کند، اظهارات او در بحث مراسم عزاداری محرم و فاطمیه نیز خبرساز شده بود چراکه او تنها عامل گسترش بیماری را این مراسم می‌دانست!

,

انتهای پیام/

,
نمایشگ
, نمایشگ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه