اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

محدودیت ایجاد شده در مرزهای غرب کشور به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا است

محدودیت ایجاد شده در مرزهای غرب کشور به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا است
شهریار حیدری با تاکید بر لزوم کنترل مرزهای کشور برای حفظ سلامت مردم گفت: محدودیت ایجاد شده در مرزهای غرب کشور به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پیشرفته موسوم به کرونا انگلیسی مرزهای کشور با محدودیت ورود و خروج مواجه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: این تصمیم با توجه به مشاهده شدن یک نمونه از ویروس کرونا انگلیسی در استان های جنوبی کشور و درگیر شدن چند شهر جنوبی اتخاذ شده است.

,

وی با اشاره به محدودیت در مرزهای غربی کشور اذعان داشت: این محدودیت ایجاد شده در مرزهای رسمی غرب استان کرمانشاه نیز به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا انگلیسی به این شهرها و حفظ سلامت مردم می باشد و دلیل خاص دیگری ندارد.

,

این نماینده مجلس در پایان با تاکید بر لزوم کنترل مرزهای کشور برای حفظ سلامت مردم افزود: مرزهای کشور بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بمدت دو هفته به این صورت با محدودیت های در نظر گرفته شده فعالیت خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه