اخبار داغ

در سرپلذهاب برگزار شد؛

برگزیدگان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیر شدند+تصاویر

برگزیدگان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیر شدند+تصاویر
آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان سرپل ذهاب به همت کتابخانه عمومی شهرستان و با حضور فرماندارو رئیس کتابخانه عمومی شهرستان و جمعی از برگزیدگان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، پیش از ظهر امروز آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان سرپل ذهاب به همت کتابخانه عمومی شهرستان و با حضور فرماندارو رئیس کتابخانه عمومی شهرستان و جمعی از برگزیدگان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز،,

 نورالدین فرزادی پور در این مراسم اظهار داشت: کتاب یک معلم بی ادعا است که معرفت و بصیرت را به انسان ها منتقل می کند لذا باید برای تربیت و آموزش بیشتر به آن اهمیت بدهیم.

,

فرماندار سرپل ذهاب افزود: اگر بخواهیم یک جامعه پویا داشته باشیم، خدا را خوب بشناسیم باید خودمان را خوب بشناسیم ،خود را تربیت کنیم و این آموزش در کتاب ها نهفته است که با خواندن و تشویق و ترغیب به استفاده از آن خود را به شکوفایی برسانیم.

,

وی ادامه داد: یکی از آسیب‌های جدی جامعه، عدم شناخت از خود است، چرا که اگر انسان حقیقت خلقت خود را بداند بسیاری از مشکلاتش حل می شود و زندگی سعادت آمیزی را برای خود رقم می زند.

,

در پایان این آئین از ۱۱ نفر از برگزیدگان در رشته های کتاب خوانی و نقاشی تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه