اخبار داغ

فرماندار ماهنشان:

مشکل کمبود روغن در شهرستان ماهنشان برطرف شد

مشکل کمبود روغن در شهرستان ماهنشان برطرف شد
جزونقی فرماندار ماهنشان گفت: طی دیروز و امروز 1200 کارتن بالغ بر 11 تُن روغن مایع در بین صنوف این شهرستان توزیع شد و کمبودی از این بابت وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل جزونقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص کمبود اقلام اساسی به‌ویژه روغن در سطح شهرستان ماهنشان اظهار داشت: هیچ کمبودی از بابت روغن و سایر اقلام اساسی وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به توزیع مرحله هشتم روغن مایع در بین صنوف، خاطرنشان کرد: طی دیروز و امروز 1200 کارتن بالغ بر 11 تُن روغن مایع در بین صنوف این شهرستان توزیع شد و کمبودی از این بابت وجود ندارد.

,

جزونقی با تاکید بر اینکه هیچگونه کمبودی از بابت مرغ، روغن و سایر اقلام اساسی در شهرستان ماهنشان وجود ندارد، گفت: گاهی اوقات، وقفه‌هایی در توزع اقلام اتفاق می‌افتد که خود مردم نیز مقصرند زیرا در پی طرح شدن شایعاتی مبنی بر کمبود اقلام، بیش از نیاز مصرف خود خریداری می‌کنند.

,

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه خرید بیش از نیاز مصرف باعث وقفه در توزیع کالاها می‌شود، تصریح کرد: تمام کالاهای اساسی به میزان لازم در سطح شهرستان وجود دارد.

,

وی اظهار داشت: نظارت مستمر از ناحیه اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و فرمانداری مبنی بر وجود کالا در شهرستان وجود دارد و رصد و ونظارت لازم بر قیمت و وجود کالاهای اساسی به صورت روزانه انجام می‌پذیرد.

,

فرماندار ماهنشان در خصوص عدم توزیع واکسن کرونا در این شهرستان یادآور شد: در مرحله اول تزریق واکسن، اولویت با آن دسته از کادر درمان بود که در بخش‌های آی‌سی‌یو (مراقبت‌های ویژه) با بیماران دارای شرایط حاد در ارتباط بودند.

,

وی افزود: با توجه به عدم وجود بخش مراقبت‌های ویژه در ماهنشان، کادر بهداشت و درمان این شهرستان در اولویت نبودند اما کادر بیمارستانی در مرحله بعدی در اولویت خواهند بود که هماهنگی لازم نسبت به تامین و تزریق واکسن در این مرحله انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه