اخبار داغ

جذب ۳۴۴ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در کلاله

جذب ۳۴۴ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در کلاله
فرماندار کلاله گفت: در شهرستان کلاله تعداد ۵۳۴ دانش آموز بازمانده از تحصیل توسط کارشناسان آموزش و پرورش شناسایی و تعداد ۳۴۴ نفر آنان در سال جاری جذب کلاس درس شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، محمد ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کلاله، گفت: در شهرستان کلاله تعداد ۵۳۴ دانش آموز بازمانده از تحصیل توسط کارشناسان آموزش و پرورش شناسایی و تعداد ۳۴۴ نفر  آنان در سال جاری جذب کلاس درس شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

فرماندار کلاله ضمن تاکید به جذب خیرین مدرسه ساز و اعتبارات استانی در شهرستان،گفت: بایستی تمامی زیرساخت های لازم جهت حضور خیرین در شهرستان فراهم باشد و آنان مشکلی بابت زمین و استعلامات نداشته باشند.

,

وی در ادامه از عوامل برگزار کننده آزمون های استخدامی در شهرستان تقدیر کرد و گفت: تمهیدات و پروتکل های بهداشتی جهت برگزاری سایر آزمون ها و کنکور سراسری در شهرستان دیده شود تا داوطلبین  دغدغه ای در این مهم نداشته باشند. 

,

تاج پور، رییس آموزش و پرورش شهرستان نیز گفت: انشالله بزودی عملیات ساخت مدرسه متوسط دخترانه ۱۱ کلاسه توسط  آیت الله نورمفیدی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در شهر کلاله آغاز می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه