اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه لرستان:

۸ پروژه محرومیت‌زدایی در پلدختر کلنگ‌زنی شد/ سرمایه‌گذاری ۱۶۰ میلیارد ریالی بنیاد علوی در مناطق محروم

۸ پروژه محرومیت‌زدایی در پلدختر کلنگ‌زنی شد/ سرمایه‌گذاری ۱۶۰ میلیارد ریالی بنیاد علوی در مناطق محروم
سردار توکلی، جانشین فرمانده سپاه لرستان گفت: ۸ پروژه محرومیت‌زدایی در پلدختر کلنگ‌زنی شد و بنیاد علوی ۱۶۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار حبیب الله توکلی ظهر امروز در آیین کلنگ زنی طرح‌های محرومیت‌زدایی بنیاد علوی در پلدختر اظهار داشت: به همت بنیاد علوی که زیرمجموعه بنیاد مستضعفان می‌باشد، هشت طرح محرومیت‌زدایی ازجمله ساخت پل که راه دسترسی ۴۰ روستای چولهول و دو ساختمان دیجیتال صداوسیما است کلنگ زنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: اشتغال‌زایی و جلوگیری از مهاجرت، لازمه خدمت‌رسانی به روستائیان است که از تشکیل حاشیه‌نشینی در شهرهای بزرگ نیز جلوگیری می‌کند.

,

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به وجود ۳۰ محله حاشیه‌نشین در خرم‌آباد، عنوان کرد: امروز در مناطق چولهول شاهد همت مردم به درختکاری در اراضی شیب‌دار هستیم با توجه به وضعیت آب‌وهوایی گرمسیری بودن منطقه و کشت دیم اراضی، لزوم باغداری در اراضی شیب‌دار در این مناطق می‌تواند درآمدزایی خوبی برای مردم داشته باشد

,
سرمایه‌گذاری ۱۶۰ میلیارد ریالی بنیاد علوی در مناطق محروم پلدختر
, سرمایه‌گذاری ۱۶۰ میلیارد ریالی بنیاد علوی در مناطق محروم پلدختر,

سعید غفوری نژاد در این مراسم اظهار داشت: بنیاد علوی اوایل امسال در لرستان شروع به کارکرد و مناطقی از شهرهای کوهدشت، الیگودرز و معمولان تحت برنامه‌های محرومیت‌زدایی قرارداد.

,

وی افزود: بنیاد علوی اعتباری بالغ‌بر ۱۳۰ میلیارد ریال در حوزه عمرانی پلدختر سرمایه‌گذاری می‌کند که امیدواریم شاهد کاهش محرومیت در برخی مناطق نیازمند و هدف باشیم.

,

مسئول بنیاد علوی شهرستان پلدختر عنوان کرد: به مناسبت ولادت حضرت جوادالائمه(ع) شش پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۳۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد و طی هفته جاری پیمانکاران این طرح‌ها شروع به کار می‌کنند و مابقی پروژه‌ها تا پایان سال تعیین تکلیف خواهد شد.

,

محرومیت‌زدایی در مناطق نیازمند وظیفه‌ای همگانی است

, محرومیت‌زدایی در مناطق نیازمند وظیفه‌ای همگانی است, محرومیت‌زدایی در مناطق نیازمند وظیفه‌ای همگانی است,

حجت‌الاسلام حسن رضایی امام‌جمعه معمولان در این مراسم با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی در مناطق نیازمند وظیفه‌ای همگانی برای مسئولان است، اظهار داشت: یکی از موارد حائز اهمیت در کنار مسائل دینی این است که باروحیه انقلابی و جهادی با دور زدن تحریم، به خدمت‌رسانی مضاعف به مردم گام برداریم.

,
پوربخت مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری لرستان در این مراسم اظهار داشت: سپاه از طریق قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی در دهستان‌ها با ضریب محرومیت زیاد در حال فعالیت‌های ارزشمندی است که بنیاد علوی نیز ۶۵۰ میلیارد ریال پروژه محرومیت‌زدایی در لرستان تعریف کرده که۱۶۰ میلیارد ریال آن سهم پلدختر است.
,

وی با اشاره به سرشماری جمعیتی لرستان در سال ۱۳۴۵ که جمعیت روستایی استان ۷۵ درصد بوده افزود: امروز بر اساس آخرین سرشماری جمعیتی، میزان جمعیت روستایی استان به ۳۵ درصد رسیده که این رقم نسبت به میانگین کشوری ۲۸ درصد خوب ارزیابی می‌شود.

,

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری لرستان عنوان کرد: با اقدامات خوب سپاه و دولت در محرومیت‌زدایی روستاها شاهد روند بازگشت معکوس به روستاها هستیم و در اعتبارات بحران لرستان به دنبال اعتباری برای مهار این ترانشه ها هستیم و در آن به پلدختر نگاه ویژه داریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه