اخبار داغ

امام جمعه موقت تهران:

دسترسی مردم به مدیران آسان شود

دسترسی مردم به مدیران آسان شود
آیت الله صدیقی گفت: مدیران مراقب باشند که گرفتار هیجان نشوند و منشی، مسئول دفتر و محافظ مانع ملاقات مردم با آن ها نشوند زیرا مردم می‌خواهند به مدیر دسترسی داشته باشند و این مانع ها باعث ایجاد نارضایتی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، آیت الله صدیقی، دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی اظهار داشت: حکومتی منصور است که از امکانات حکومت برای فرهنگ سازی استفاده کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی با اشاره به اینکه دین دارای و خداباوری ستون های دین هستند، گفت: قدم دوم در فرهنگ سازی نظام اسلامی داشتن دغدغه فقرا و گرفتاران است و قدرت حکومت ها باید برای رفع مشکلات آحاد جامعه در اختیار گرفته شود.

,

آیت الله صدیقی با بیان اینکه مردم باید به مسائل جاری جامعه حساس باشند،گفت: رکود و بی تفاوتی، فرهنگی نیست که جمهوری اسلامی آن را تحمل کند.

,

وی با بیان اینکه مدیری موفق است که خداشناس باشد، افزود: باید در مدیریت شجاعت و برش داشته باشید و به خاطر مردم و مسئولیت ها، گاهی حتی آبرویتان را هزینه کنید و به خاطر خدا از آرامش تان بگذرید.

,

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه مدیر نباید بخیل باشد، افزود: زمانی که کار ارزش انجام داشته باشد ، قطعا راه قانونی برای انجام آن پیدا خواهد شد.

,

آیت الله صدیقی گفت: بعد از داشتن تقوا باید نظم و برنامه ریزی در کار مدنظر باشد و در یک کار متمرکز شد و نتیجه را گرفت.

,

وی یادآور شد: نظم در کار، زندگی و خانواده خیلی مهم است و پایه و اساس آن نماز است که یکی از سیاست های امام علی (ع) در جریان حکم رانی اش بوده است.

,

آیت الله صدیقی خاطرنشان کرد: مدیران مراقب باشند که گرفتار هیجان نشوند و منشی، مسئول دفتر و محافظ مانع ملاقات مردم  با آن ها نشوند زیرا مردم می‌خواهند به مدیر دسترسی داشته باشند و این مانع ها باعث ایجاد نارضایتی می شود.

,

وی گفت: مدیران حتما نبود مانع برای ارتباط با مردم برنامه ریزی کنند و در اجرا هم با مردم همراه باشند.

,

وی خاطر نشان کرد: همچنین مدیران نباید از حرص و طمع تبعیت کنند، و زیرا فردی که چندبار در مقابل وسوسه ها کوتاه بیاید قطعا مسئولیت و مملکت و دین اش را می فروشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه